اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از معمان نمونه چاروسا

طی مراسمی تجلیل از معمان نمونه چاروسا انجام شد.

تجلیل از معمان نمونه چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، همانند دیگر مناطق مختلف جشن روز معلم هم در چاروسا با حضور اقشار مختلف مردم معلمان و فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه و بخشدار چاروسا برگزار شد.

محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، از معلمی به عنوان شغلی انسان ساز یاد کرد و گفت: معلمان با تربیت صحیح نسل آینده، زمینه را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی آماده می‌کنند.

وی  اظهار داشت: معلمان باید به اهمیت جایگاه والای خود پی ببرند و از این طریق در مسیر اصلاح و پیشرفت جامعه خود قدم بردارند.

شکوهی تاکید کرد: موفقیت‌هایی که در جامعه به دست آمده مرهون تلاش و کوشش آموزش و پرورش است، لذا  باید جامعه قدردان زحمات این قشر موثر در پیشرفت و تعالی انسان‌ها باشد.

سرهنگ محقق فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه هم در این مراسم با تبریک هفته معلم به معلمان عنوان کرد: نگاه آموزش و پرورش در موضوعات مختلف نباید نگاه منفعلانه باشد و این موضوع مسئولیت انسانی و تعهد فرهنگیان است.

وی افزود: آموزش و پرورش امانت‌دار آینده کشور و مدیریت کننده شرایط فعلی و آینده کشور است و باید در این زمینه با جامع نگری به امور بپردازد.

محقق یادآور شد: تمرکز صرف بر روی تحصیل دانش‌آموزان و غفلت از موضوعات دیگر مشکلاتی در روند تربیت فرزندان کشور ایجاد کرده است و باید بر موضوعات پرورشی مانند مسئولیت پذیری، کارآفرینی، ریسک پذیری، اخلاق و غیره تمرکز ویژه ای کرد. 

باقری معاون سواد آموزی استان هم در این مراسم گفت: فرهنگیان در همه عرصه قلم و حرف خود در مسیر انقلاب و دفاع از شرف و ناموس کشور حرکت کرده ماموریت همه ما در دستگاه‌های کشور دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است معلمی عشق است.

وی با بیان اینکه معلمی پایه گذار و ریل گذار دستگاه‌های کشور است تصریح کرد: امروز کارخانه آدم سازی شما هستید.

باقری عنوان کرد: می‌پذیریم اگر معلم به خوبی تربیت کند و وظیفه ذاتی خودش را که همان تعلیم و تربیت است به خوبی انجام دهد در جامعه مشکلی پیش نخواهد آمد و معلم به عنوان تنها پایگاه پیشرفت علم و فرهنگ است.

در پایان این مراسم از معلمان سال جدید تجلیل شد که آقای رضا رامیار به عنوان دبیر نمونه، خدیجه کرمزاده و حمید حق پناه به عنوان مدیر نمونه، محمد جعفر برزیان معاون نمونه، ابوالفضل نامجو راهبر آموزشی و نصیب الله آرمون معلم یار نمونه معرفی شدند.


 



گزارش"سیدحسن آرمند"

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول