اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غربی‌ها به دنبال بی‌هویتی آموزش و پرورش هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: غربی‌ها به دنبال بی‌هویتی آموزش و پرورش با اجرای سند 2030 هستند، باید با دید انقلابی، به دنبال اعتلای نظام آموزشی و تحول در این حوزه باشیم.

غربی‌ها به دنبال بی‌هویتی آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: هفته معلم فرصتی مناسب برای یادآوری سیره و طرز تفکر شهید آیت‌الله مطهری است.

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه در دولت سیزدهم قطعاً باعث شکوفایی کشور  می‌شود افزود: آموزش‌وپرورش باید با تکیه بر سند تحول، بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه هفته توسعه در عرصه تعلیم و تربیت و با جهاد تبیین کوشا باشد وظایف خود را به درستی انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: از وظایف مهم آموزش و پرورش نقش‌آفرینی در عرصه‌های تربیتی، آموزشی، فرهنگی و معنوی است که باید این مهم در گام دوم انقلاب جدی‌تر گرفته شود.

دری‌نجف‌آبادی بیان داشت: غربی‌ها به دنبال بی‌هویتی آموزش و پرورش با اجرای سند ۲۰۳۰ هستند، باید با دید انقلابی، به دنبال اعتلای نظام آموزشی و تحول در این حوزه باشیم.

وی اضافه کرد: معلمان رسالت سنگینی بر دوش دارند و پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی هستند، آنها باید نقش خود در مقابل پیش برندگی انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و جهان گفت: کشورمان قبل از انقلاب تحت فرمان آمریکا و انگلیس بود و قدرت و اراده‌ای از خود نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شده و کشورهای دنیا می‌دانند که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارند.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: حوادثی که در دنیا اتفاق افتاده باعث فراهم شدن ایجاد تحول در جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شده و باید دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از هویت اسلامی و ولایتمداری در ترسیم نقشه جهان در ۱۰۰ سال آینده بیشتر از سهم جغرافیایی نقش‌آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: کشور حدود یک‌صدم درصد جغرافیای جهان و جمعیت را در بر دارد اما از لحاظ ذخایر نفت و گاز، ظرفیت‌های تاریخی، استراتژیک و... در موقعیت خوبی قرار دارد و باید از این ظرفیت‌ها بهترین استفاده را کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌های حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر روشنی قرار دارد ادامه داد: متأسفانه عده‌ای قدر موقعیتی که در آن هستند نمی‌دانند اما بدانند کسانی حضور دارند که با ایمان راسخ پای اهداف و تحقق آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول