اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است و می‌خواهد با حربه تفرقه، میان مردم و نظام فاصله بیندازد.

کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، ظهر امروز مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان زرندیه، با سخنرانی حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح‌الله استان مرکزی و با حضور اساتید و مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی برای نسل جوان، نقش مربیان را برای کاهش خطرات و صدمات فضای مجازی بسیار مهم و حساس دانست و افزود: با وجود نقاط مثبت و نقاط منفی زیاد رسانه‌های نوین در صورت عدم توجه، می‌تواند اثرات مخرب و عمیقی بر خانواده داشته باشد، بنابراین توجه به سواد رسانه بسیار مهم و آموزش آن یک امر بسیار لازم برای نسل جوان امروز است.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی با بیان اینکه متأسفانه دشمنان به‌وسیله فضای مجازی، جامعه و خانواده‌های ما را هدف قرار داده و عقاید و افکار را تحت تأثیر منفی خود قرار داده است ادامه داد: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید با جهاد تبیین خود به شبهه‌افکنی‌های دشمنان پاسخ داده و افکار جامعه را روشن سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استواری در راه ایمان و با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس و ۴۰۰۰ شهید روحانی، اظهار داشت: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، قرار نیست که سست شده و از مسیر خود برگردیم و باید پرتوان و با قدرت، مسیر را تا پایان طی کنیم که این وعده الهی است که وارثان نهایی زمین، مستضعفان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در حال شبهه‌افکنی و جنگ روانی است افزود: کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است و می‌خواهد با حربه تفرقه، میان مردم و نظام فاصله بیندازد.

عبدی به مشکلات اقتصادی این روزهای کشور اشاره کرد و با بیان اینکه متأسفانه برخی از نیروهای انقلابی هم بهانه دست دشمنان می‌دهند، گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای خود از کاه کوه می‌سازد لذا باید مراقب رفتار خود بوده و نباید با سخنان عجولانه و قضاوت‌های ناصحیح امید را از جامعه بگیریم.

وی با تأکید بر حضور نیروهای انقلابی و جهادی در رأس امور دولتی، از استاندار بسیجی خواست تا با چیدن نیروهای انقلابی و جهادی، دولت را برای رسیدن به اهداف خود کمک کند، چراکه بناست کار انقلابی صورت گیرد و این کار فقط با نیروهای انقلابی و روحیه انقلابی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول