اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معلمان هویت ساز نسل انقلاب اسلامی هستند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و‌پرورش تربت حیدریه گفت: چنانچه در شخصیت و رفتار افراد جامعه ای رشد و بالندگی مشاهده می شود مرهون معلمانی است که هویت ساز نسل انقلاب اسلامی هستند.

معلمان هویت ساز نسل انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت صالحی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و‌پرورش تربت حیدریه امروز در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان که در هنرستان خوارزمی تربت حیدریه برگزار شد گفت: اگر می بینیم معلمان از دانش آموزان محروم در مناطق روستایی حمایت کردند این نشان از نگاه عمیق این عزیزان دارد که با عشق به حوزه تعلیم و تربیت  پرداختند و امروز جامعه مرهون لطف این عزیزان است .

وی افزود :اگر در رشد شخصیتی افراد اتفاقی افتاده‌ به همت معلم واساتید علمی بوده ومشورت های معلمان باعث شده مسیر مناسبی برای افراد جامعه رقم بخورد .
صاحی تاکید کرد :چنانچه شخصیت ورفتار  افراد جامعه ای رشد وبالندگی مشاهده می‌شود مرهون معلمانی است که هویت ساز نسل انقلاب اسلامی هستند. 
مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت : معلمان در صف اول کلاس بدون هیچ فاصله ای با معلمان ارتباط داشتند ونقش بی بدیلی در تعلیم وتربیت ایفا می‌کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان نمونه شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول