اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری ۱۵۰ برنامه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد و گفت: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان ۱۵۱ برنامه عقیدتی در ۲۱ رده سپاه در سرتاسر گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۵۰ برنامه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با بیان اینکه شهید استاد مرتضی مطهری حاصل عمر انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: شهید مطهری اگر بعد از مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسید ولی آن‌چنان در تاریخ انقلاب مؤثر و تأثیرگذار بودند که امام راحل (ره) ایشان را حاصل عمر انقلاب اسلامی معرفی کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فردی و اجتماعی شهید مرتضی مطهری گفت: تشخیص درست و معرفی دقیق دین و اسلام یعنی قرآن و عطرت، اخلاص در کار، با خدا بودن، ایمانی دقیق، بنده‌ای راسخ بودن، آشنایی با نیازهای روز جامعه، آشنایی با خطرات دشمن از جمعه مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مطهری بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از مهم‌ترین ویژگی شهید استاد مرتضی مطهری را پاسخ به شبهات جوانان دانست و افزود: شهید مرتضی مطهری نسل جوان را خوب شناخته و به شبهات نسل جدید به‌طور دقیق و بر اساس روایات پاسخ می‌داد.

محمدی با تأکید بر لزوم توجه به آشنایی نسب جوان با ویژگی‌های شهید مرتضی مطهری بیان کرد: اگر نسل جوان با ویژگی‌‌های مهم و ارزشمند شهید مطهری آشنا شوند آن‌وقت به انقلاب اسلامی بیش از گذشته افتخار کرده و استکبار دیگر جرأت نفوذ به جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبلیغ دین یکی از اهداف سپاه و بسیج در کشور است، تصریح کرد: پیوند دین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هم گسستنی نیست چون مسؤولان سپاه و بسیج همواره مبلغان دین می‌دانند و در راه تحقق این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند زیرا استکبار در تلاش نقش دین در جمهوری اسلامی را کم جلوه دهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد و افزود: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان ۱۵۱ برنامه عقیدتی در ۲۱ رده سپاه در سرتاسر گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش، فارس تجلیل از مبلغان و مربیان عقیده سیاسی، نشست‌های بصیرتی، دیدار با ائمه جمعه، زنگ سپاس دانش‌آموزی در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب در سرتاسر استان گیلان، توزیع بسته‌های معیشتی، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری ازجمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول