اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیکنان خارجی سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را بالا برده بود

سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان گفت: اعتقاد دارم از نظر فنی بازیکنان ما چیزی کم ندارند، یک سری تفاوت‌ها وجود دارد که به پایه والیبال بانوان برمی‌گردد، شاید بهتر باشد برنامه‌ریزی به غیر از مسائل فنی روی ذهنیت بازیکنان انجام شود تا به خودباوری برسند.

بازیکنان خارجی سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را بالا برده بود

فاطمه شعبان خمسه،سرمربی تیم والیبال بانوان باریج‌اسانس کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اصفهان، در خصوص سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود، جدای از تیم قرقیزستان و ازبکستان، بازیکنان خارجی در سه تیم تایلند و دو تیم قزاقستان حضور داشتند که سطح کیفی مسابقات را بالا برده بود.

وی در خصوص رمز موفقیت در بازی اول و دوم بیان داشت: تیم قرقیزستان و ازبکستان، تجربه پایینی از حضور در مسابقات داشتند و با توجه به تجربه بیشتر، ما توانستیم این دو تیم را شکست دهیم، در بازی‌های بعدی هم تیم تایلند و هم هر دو تیم قزاقزستان شرایط خوبی داشتند.

شعبان خمسه ادامه داد: بازیکنان خارجی این تیم‌ها، کمک زیادی کردند، هم تیم تایلند که یک بازیکن کوبایی و یک صربستانی داشت و دو تیم قزاقزستان که از بازیکنان اوکراینی برخوردار بود، کار را سخت کردند و مقابل تایلند ۳ بر صفر باختیم، هر دو بازی قزاقزستان هم نتوانستیم نتیجه‌ای به دست آوریم و کار سخت شده بود.

سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان، افزود: در بازی آخر مقابل تایلند با توجه به آنالیز و برنامه‌ریزی که داشتیم، توانستیم گیم اول را پیروز شویم، اما در ادامه نتوانستیم نتیجه مورد نظر را بدست آوریم، اعتقاد دارم از نظر فنی بازیکنان ما چیزی کم ندارند، یک سری تفاوت‌ها وجود دارد که به پایه والیبال بانوان برمی‌گردد، شاید بهتر باشد برنامه‌ریزی به غیر از مسائل فنی روی ذهنیت بازیکنان انجام شود تا به خودباوری برسند.

تغییرات باید از پایه به‌وجود بیاید

وی با اشاره به این که، با کشورهای آسیایی، مثل تایلند، قزاقزستان، چین، ژاپن و کره تفاوت زیادی داریم، تصریح کرد: باید فدراسیون و باشگاه‌ها از پایه تیمی را در نظر بگیرند، تغییرات از پایه به وجود بیاید تا بتوانیم در این سطح با تیم‌هایی مثل تایلند، قزاقستان، کره و تایپه والیبال یکسانی بازی کنیم؛ به تغییراتی زیادی نیاز داریم که بتوانیم زمان حضور در این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

شعبان خمسه در خصوص عملکرد بازیکنان عنوان داشت: زمان خیلی کمی برای حضور در این مسابقات داشتیم، بعد از پایان لیگ در فرصت یک ماهه که داشتیم با توجه به برگزاری اردوهای ملی و تعطیلی عید نتوانستیم اردو برگزار کنیم، از دهم فروردین اردوها شروع شد، تا بیست‌ و سوم با تیم ملی تمرین می‌کردیم و تمرین جداگانه نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج‌اسانس کاشان ادامه داد: چون بیشتر بازیکنان هم در اختیار تیم ملی هستند، فدراسیون این لطف را کرد و چند بازیکن دیگر تیم که در اردوی تیم ملی دعوت نشده بودند را در کمپ قبول کرد و همه در غالب تیم ملی تمرین کردیم؛ از بیست و ششم فروردین تا اول اردیبهشت توانستیم تیم را جداگانه در کاشان تمرین دهیم.

وی در همین خصوص بیان کرد: اگر تاریخ مسابقات مقداری عقب‌تر بود قطعا می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و زمان بیشتری برای هماهنگی داشتیم، چون ۶ بازیکن خارج از تیم باریج‌اسانس دعوت کرده بودیم که به ما کمک کنند و هماهنگی نیاز به یک زمانی داشت که ما در اختیار نداشتیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول