اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

بازدید رییس دانشگاه بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران

سفیر صربستان و رییس دانشگاه بلگراد به همراه رؤسای دانشکده‌‌های این دانشگاه از نمایشگاه «پنج گنج» و موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

بازدید رییس دانشگاه بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «دراگان تودوروویچ» سفیر جمهوری صربستان و ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد به همراه «ولادیمیر پیرویچ» رییس دانشکده مهندسی مکانیک، «نبویشا بویوویچ» رییس دانشکده مهندسی، معماری و حمل و نقل، «ولادیمیر چتکوویچ» رییس دانشکده علوم اجتماعی و «زروان میرکوویچ» رییس دانشکده حقوق از موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه پنج گنج بازدید کردند.

در این بازدید ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد گفت: آثاری که در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود از شاهکارهای هنر مدرن جهان هستند. معماری موزه نیز اقتباسی از معماری مدرن و سنتی است و استفاده همزمان از معماری سنتی و مدرن در طراحی و ساخت آن بسیار جذاب و معماری آن را خاص و منحصر بفرد کرده است.

 

 

همچنین در این بازدید «دراگان تودوروویچ» سفیر جمهوری صربستان گفت: از دیدن آثار هنرمندان ایرانی لذت بردم و در بسیاری از این آثار نقاط مشترکی در زبان و بیان دیده می شود. همچنین آثاری که در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود از آثار منحصر بفرد هنرمندان ایران و جهان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول