اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدارس کانکسی با ظرفیت بیش از ۱۵ دانش‌آموز در کرمانشاه حذف می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: امسال برای حذف مدارس خطرآفرین و تعدادی از مدارس کانکسی دانش‌آموز بالای ۱۵ نفر برنامه‌ریزی شده است.

مدارس کانکسی با ظرفیت بیش از ۱۵ دانش‌آموز در کرمانشاه حذف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های اجرایی این اداره کل در سال جاری، اظهار داشت: برنامه اداره‌کل نوسازی در سال ۱۴۰۱، بحث حذف مدارس خطرآفرین و تعدادی از مدارس کانکسی دانش‌آموز بالای ۱۵ نفر است.

وی با بیان اینکه ۹۰ پروژه در حال حاضر در دست اجرا داریم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده، بیشتر این مدارس تا مهرماه تحویل اداره‌کل آموزش و پرورش استان داده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: از محل‌های مختلفی همچون مشارکت‌های مردمی، محرومیت‌زدایی و از محل تخریب و بازسازی پروژه‌هایی در دست اجرا شده که ان‌شاءالله با تخصیص اعتبار و توان بیشتر، تحویل خواهیم داد.

نظری در ادامه اشاره‌ای به اصلاح سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان داشت و افزود: تا مهرماه سال‌جاری تمام کلاس‌های درس با اعتباری حدود ۹۰ میلیارد تومان به وسایل گرمایشی ایمن مجهز می‌شوند.

وی ادامه داد: ۲۲۰ کلاس درس در این راستا در دست اجرا داریم که تامین اعتبار هم شده و طی یکی دو ماه آینده این مدارس از نظر سیستم گرمایشی ایمن خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به خریداری ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس، گفت: با تحویل این تجهیزات در مهرماه مشکلی در بحث تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول