اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان با حضور 18 کشور

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نقاشی به دبیرخانه جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان رسید که این آثار از ۱۸ کشور جهان ارسال شده‌ است.

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان  با حضور 18 کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی شاهمرادی، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان در مراسم اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: حدود هزار و ۵۰۰ نقاشی به دست دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار از ۱۸ کشور جهان ارسال شده‌ است.

وی افزود: از جمله کشورهای شرکت کننده در جشنواره ارمنستان، آذربایجان، سریلانیکا، بوسنی، ترکمنستان ترکیه، آمریکا، کانادا، کلمبیا، نیجریه و هند بودند که سراسر قاره‌های جهان برای اصفهان دوست داشتنی و اصفهانی که به آن افتخار  می‌کنیم آثار متنوع و زیبا فرستادند تا در جشنواره شرکت داده‌ شوند. 

شاهمرادی خاطرنشان کرد: برای ارسال آثار سایتی طراحی شد که همه فرایند جشنواره به صورت مجازی از طریق همین سایت انجام‌ شده‌ است که شرکت کنندگان بعد از آماده سازی اثر خود آن را در سایت قرار دادند و در اختیار  داوران جشنواره قرار گرفت.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و دبیر جشنواره با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان و روز پنجم آن که به نام و یاد نقاش بزرگ، حاج مصور الملکی است گفت: ما اختتامیه را به خصوص در این روز قرار دادیم و آرزو می‌کنیم که همه بچه‌های شرکت‌کننده تبدیل به نقاشان بزرگی همچون استاد مصورالملکی شوند.

وی یادآور شد: اگر شور و شوق بچه‌ها برای این برنامه نبود حتما این جشنواره برگزار نمی‌شد و ان شاءالله امسال هم دوره بعدی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول