اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اجرای 192پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای ۱۹۲ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی بوشهر خبر داد.

اجرای 192پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر (ع) با اشاره به عضویت و خدمات دهی ۱۲ هزار و ۶۱۰ نفر از نیروهای تخصصی در گروه‌های جهادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این استان هزار و ۲۶۱ گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

سردار رزمجو از اجرای ۱۹۲ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: در اجرا این پروژه‌ها ۳۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شد.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های اجرا شده در سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان بوشهر می‌توان به ساخت جاده بین مزارع، استخر ذخیره آب، آب انبار، آسفالت معابر، احداث و نوسازی حسینیه، مساجد و واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد اشاره کرد.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه بسیج سازندگی منشأ خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی بوده است تصریح کرد: این نهاد با داشتن تخصص‌های مختلف آمادگی لازم برای اجرا طرح‌ها و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهادها دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول