اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۲۵ میلیاردی در استان مرکزی

مسؤول بسیج سازندگی استان مرکزی از کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در استان خبر داد.

کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۲۵ میلیاردی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز به کار ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: در سال جاری کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی یکی از برنامه‌های مهم است که با توجه به شناسایی‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: آیین کلنگ‌زنی و آغاز به کار پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی در چهار بخش آب‌رسانی آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در دستور کار قرار گرفته که مجموع اعتبار تأمین شده توسط بسیج سازندگی در این پروژه‌ها ۱۲۵ میلیارد تومان است و با اعتبار دستگاه‌های اجرایی این عدد تا ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند.

مسؤول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: آب‌رسانی آب شرب به ۴۰ روستای دارای تنش آبی با مشارکت آبفای استان، اجرای بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی، ساخت ۱۰۰ مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در ۱۰ روستای استان با مشارکت اداره راهداری از جمله پروژه‌هایی است که در هفته بسیج سازندگی سال جازی کلنگ‌زنی می‌شوند.

محترمی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه‌ها تا ۶ ماه آینده به بهره‌مندی خواهند رسید و مردم و ولی‌نعمتان انقلاب از منافع و برکات این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت‌های بسیج سازندگی استان مرکزی در امر خدمت‌رسانی بیان کرد: در راستای تقویت امکانات لجستیکی بسیج سازندگی استان و کمک به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم و پشتیبانی از جهادگران و تقویت بنیه آنها افزایش ظرفیت ماشین‌آلات مهندسی در قالب کامیون، غلتک، لودر، بیل مکانیکی و سایر تجهیزات در دستور کار قرار گرفت که این مهم از هفته بسیج سازندگی شروع و تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مسؤول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج سازندگی عمومی کردن گفتمان جهادی در بین آحاد مردم است که بسیج سازندگی در این راستا برنامه‌ریزی جدی کرده و تشکیل جبهه‌های محرومیت‌زدایی در این راستا هدف‌گذاری شده و گروه‌های جهادی پیش‌قراولان و موتور محرک این جبهه‌سازی هستند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول