اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیش‌بینی تولید 150 هزار تن آسفالت با اعتبار هزار و 100 میلیارد ریالی در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم برخوردار است.

تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سال گذشته باوجود افزایش قیمت زیادی که داشتیم قیر موردنیاز توسط شهرداری مرکز خریداری و تحویل سازمان شد و پیش‌بینی امسال ۱۵۰ هزار تن با اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم برخوردار است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار بخش آسفالت سازمان را ۱۱۰ میلیارد تومان برای شهر قم اعلام کرد و با اشاره به لزوم داشتن معادن برای شهرداری یادآور شد: رویکرد استان در داشتن دو معدن حاکمیتی در شهر قم است، معدن رودخانه‌ای که مصالح زیرساختی و زیراساس شوارع را تأمین می‌کند، در سال گذشته ۲۵۰ هزار تن تولید و توزیع به سطح شوارع داشته است.

وی توسعه معدن رودخانه‌ای را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمتر دانست و ابراز کرد: برای امسال تولید و توزیع مصالح زیرساختی ۲۰۰ هزار تن پیش‌بینی‌شده و بر اساس دستور استاندار، درصدد راه‌اندازی معدن کوهی برای کارخانه آسفالت به‌صورت حاکمیتی هستیم  که در این زمینه جلسات زیادی در حال برگزاری است.

میریک امامی ادامه داد: در صورت تملک معدن کوهی توسط شهرداری، برای نخستین بار صفر تا ۱۰۰ از تولید تا استخراج، حمل‌ونقل، توزیع و اجرا توسط شهرداری انجام‌شده و شهرداری قم در این بخش به خودکفایی کامل می‌رسد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول