اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شرایط فعلی کرونا در خوزستان موجب عادی انگاری نشود/ پیشنهاد استقرار گروه‌های سیار واکسیناسیون در مدارس

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: استان در شرایط مساعدی از نظر کرونا به سر می‌درد اما این شرایط نباید موجب عادی انگاری شود.

شرایط فعلی کرونا در خوزستان موجب عادی انگاری نشود/ پیشنهاد استقرار گروه‌های سیار واکسیناسیون در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در نشست ستاد استانی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت استان در زمینه کرونا اظهار کرد: استان در شرایط مساعدی از نظر کرونا با سر می‌برد.

وی افزود: شرایط موجود نباید موجب عادی انگاری شود، همه زیرساخت‌ها باید حفظ شود؛ چرا که شرایط کرونا قابل محاسبه‌ نیست.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید در دستورکار قرار گیرد و دانشگاه علوم پزشکی نظارت لازم را بر روی رعایت دستورالعمل‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانداری‌ها باید گشت‌های مشترک خود را راه اندازی کنند و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کافی را داشته باشند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته بود، همچنان باید باقی بماند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: آموزش‌ها به اتمام رسیده و اکنون فصل امتحانات دانش آموزان است باید دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، واکسیناسیون دانش‌آموزان و فاصله‌گذاری صندلی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حیاتی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها به هنگام برگزاری مراسمات آیینی همکاری لازم را داشته‌اند.

وی گفت: بحث اطلاع رسانی از سوی صدا و سیما همچنان باید ادامه داشته باشد و بخشی از برنامه‌ها به کرونا اختصاص پیدا کند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: همه افراد باید اهتمام لازم را در زمینه واکسیناسیون داشته باشند، واکسن تاخیری‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

حیاتی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اذعان کرد: پیشنهاد می‌شود که گروه‌های سیار برای تکمیل دوره واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس مستقر شود.

وی در پایان افزود: باید آمادگی لازم در استان برای مواجهه با شرایطی که ممکن است در رابطه با کرونا ایجاد شود؛ وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول