اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

معروف‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور فاقد اینترنت و آنتن‌دهی!+فیلم

منطقه گردشگری پرآوازه در جنوب غرب کشور واقع در شهر سی‌سخت فاقد اینترنت و آنتن همراه اول است.

معروف‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور فاقد اینترنت و آنتن‌دهی!+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مهم‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور واقع در شهر توریستی سی‌سخت فاقد اینترنت و آنتن‌دهی همراه اول است.

منطقه گردشگری کوه گل سی‌سخت دارای بزرگترین تعاونی مردمی کشور است که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از سراسر کشور است، شروع ویروس کرونا باعث شد منطقه گردشگری کوه گل همانند سایر نقاط گردشگری تعطیل شود و درب آن بر روی گردشگران بسته شود ولی امسال با توجه به افول ویروس کرونا حضور مسافران به این منطقه گردشگری چندین برابر شده است.

اما متاسفانه نبود اینترنت و آنتن دهی موبایل هم برای مسافران و گردشگران و هم برای مغازه‌های سوغات محلی مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

تمامی غرفه داران و سوغات فروشی ها  گلایه دارند که به دلیل جواب ندادن دستگاه کارت خوان  بیشتر اجناس خود را به صورت قرضی به مسافران داده اند و معلوم نیست که پولی به حسابشان واریز کنند یا نه.

موردی دیگر اینکه طی چند روز گذشته چندین مصدوم و بیمار در کوه گل روی دست ماند که برای تماس با اورژانس مجبور می شدند تا نزدیکی شهر آمده آنگاه بتوانند تماس برقرار کنند که این مشکل زیبنده یک منطقه گردشگری پر آوزه مثل کوه گل نیست.

لذا می طلبد مسئولین استانی در رأس مجموعه شخص استاندار و بازرسی کل به این قضیه ورود کنند تا این مشکل هر چه سریعتر بر طرف شود و مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش این منطقه گردشکری زیبا و منحصر به فرد را به سوی دیارشان ترک کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول