اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اقامت ۲۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر/ بازدید ۱۳۱ هزار گردشگر در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از اقامت ۲۰ هزار و ۳۹۲ مسافر در همدان طی تعطیلات عید فطر خبر داد.

اقامت ۲۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر/ بازدید ۱۳۱ هزار گردشگر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر بیش از ۱۳۱ هزار و ۱۲۴ مسافر و گردشگر از مکان‌های دیدنی و بناهای تاریخی همدان دیدن کردند.

وی ادامه داد: در تعطیلات عید فطر بیشترین بازدید را نقاط تاریخی با ۵۴ هزار و ۴۵۱ گردشگر داشتند و در کنار آنها نقاط دیدنی نیز خالی از مسافر نبود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: ۲۰ هزار و ۳۹۲ مسافر در استان اقامت داشته‌اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۷۶۰ نفر در هتل‌ها، یک‌هزار و ۲۷۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۲۷۷ نفر در مهمانپذیر‌ها و ۸۴۷ نفر در هتل آپارتمان‌ها اسکان شدند.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و ۳۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۴ هزار و ۵۵۶ نفر در خانه‌مسافر‌ها و ۳ هزار و ۳۶۰ نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان داشتند.

مالمیر با بیان اینکه در این ایام ۶۲۴ نفر در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۲۰۶ نفر در سایر مراکز اقامت داشتند تصریح کرد: در عید فطر بازدید از تاسیسات گردشگری نیز صورت گرفت که ۸۰ نوبت گشت نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول