اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

745 هکتار زمین در سمنان برای اجرای طرح ملی مسکن آزاد شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از واگذاری 745 هکتار زمین به اداره کل راه و شهرسازی مرکز و شرق استان سمنان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

745 هکتار زمین در سمنان برای اجرای طرح ملی مسکن آزاد شد

جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان و در راستای تحویل و تحول اراضی منابع ملی و طبیعی داخل محدوده و حریم‌های شهرهای استان سمنان، 745 هکتار زمین به اداره کل راه و شهرسازی مرکز و شرق استان سمنان واگذار شد.

وی افزود: اراضی واگذاری در محدوده مناطق شهری حوزه استحفاظی شهرستان‌های تابعه استان است و راه و شهرسازی، فرآیند قانونی تغییر کاربری و الحاق آن به بافت شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن را انجام خواهد داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: در نشست مشترکی که بین رؤسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، آمادگی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های استان سمنان برای در اختیار گذاشتن زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد.

مرادی‌حقیقی بیان کرد: اراضی تخصیص‌یافته از اراضی ملی و منابع طبیعی استان که دارای سند مالکیت کاداستری تک‌برگی است، در شهرستان‌های سرخه، دامغان، شاهرود، مهدی‌شهر، میامی و شهرهای دهملا، بیارجمند، درجزین، دیباج، امیرآباد، واگذار شد.

انتهای پیام/74001/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول