اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ساخت مرکز درمانی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی مهران

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: در نقطه صفر مرزی مهران برنامه ریزی برای ساخت یک مرکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به زائرین انجام شده است.

ساخت مرکز درمانی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز میعادفر رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی ضمن بازدید از مناطق مرزی غرب کشور، گفت: امروز به اتفاق رئیس و معاونین دانشگاه علوم‌پزشکی از شهرستان مهران و بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی این شهر و نقطه صفر مرزی بازدید میدانی داشتیم تا تمهیدات لازم را برای هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین را داشته باشیم.

 وی افزود: در نقطه صفر مرزی مهران برنامه ریزی جهت ساخت یک مرکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین انجام شده و به زودی کلنگ احداث این مرکز به زمین زده خواهد شد و ان‌شاءالله تا ایام اربعین بخشی از این مرکز بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به زائران آماده خواهد شد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با بیان اینکه کمبودها و مشکلات شهرستان مهران مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: ان‌شاءالله کمک‌هایی از طرف وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد تا این مشکلات هم حل و برطرف شود.

وی با اشاره به برنامه‌های راهیان نور ۱۴۰۱ افزود: بازدیدی از منطقه سرپل ذهاب و منطقه عملیاتی بازی دراز در پیش داریم که شروع برنامه راهیان نور در سال ۱۴۰۱ است؛ یک راهپیمایی بالغ بر ۵۰ هزار نفری را در روز شانزدهم اردیبهشت در پیش داریم که آن‌جا هم هماهنگی‌های لازم جهت پوشش خدمات بهداشتی درمانی انجام شده است. 

وی افزود: حدود سه دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، ۲۳ دستگاه آمبولانس و بالغ بر ۱۲۰ نیروی انسانی را پیش‌بینی کردیم که بتوانیم این مراسم را هم با یاد شهید شیرودی و همرزمانش برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول