اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انهدام باند سارقان قطعات خودروهای سنگین در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان قطعات خودروهای سنگین و کشف قطعات مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال از مخفیگاه آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان قطعات خودروهای سنگین در برخوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: در پی شکایت ۲ نفر از شهروندان مبنی بر سرقت قطعات خودروهای سنگین از آن‌ها موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و بررسی‌های علمی و تخصصی خود و استفاده از یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام هویت یک باند ۵ نفره از سارقان سابقه‌دار که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آوردند.

خلیلی بیان کرد:کاراگاهان با شناسایی این باند با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی هر ۵ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها  قطعات خودروهای سنگین سرقت شده که جهت فروش اوراق شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش قطعات مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر  ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تحقیقات پلیسی و روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲ فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی مبارزه با سرقت را جزو اولویت‌های پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و رضایتمندی مردم به کار خواهد گرفت و شهروندان هم باید وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده سرقت مجهز و از پارک خودرو در محل‌های خلوت پرهیز کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول