اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ادارات، امکانات لازم را در اختیار گروه های جهادی قرار دهند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ادارات، امکانات لازم را در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهند زیرا این نوع کمک کردن مرتبط با هیچ دولتی نیست بلکه در راستای تحقق اهداف نظام خواهد بود.

ادارات، امکانات لازم را در اختیار گروه های جهادی قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی‌واجتماعی استانداری خراسان‌شمالی در نشست گروه‌های جهادی استان با تاکید بر اینکه نباید فرصت خدمت کردن به مردم را ازدست داد، اظهارکرد: یکی از راه‌های ماندگار جهت بی اثر کردن تحریم‌ها، حضور گروه‌های جهادی در مناطق مختلف است.

وی به نقش مهم اقتصاد و تولید اشتغال آفرین هم اشاره کرد و گفت: با حضور گروه‌های جهادی می‌توان راهکارهایی برای این مهم تبیین شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی‌واجتماعی استانداری خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید پیشگام در کمک به گروه‌های جهادی باشند، افزود: امکانات لازم در اختیار گروه‌های جهادی قرار گیرد زیرا این نوع کمک کردن مرتبط با هیچ دولتی نیست بلکه در راستای تحقق اهداف نظام خواهد بود و به نوعی موجب مدیریت اسلامی و جهادی می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول