اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روزی که رسانه‌ای‌ها نام شموشک را زنده کردند + عکس

در دیداری دوستانه منتخب ستاره های شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای این شهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند که این دیدار جذاب و پرحاشیه در نهایت در حالی که رسانه های تا دقایق پایانی پیروز میدان بودند با تساوی به پایان برسد.

روزی که رسانه‌ای‌ها نام شموشک را زنده کردند + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در دیداری دوستانه منتخب ستاره‌های شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای این شهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند که این دیدار جذاب و پرحاشیه در نهایت در حالی که رسانه‌ها تا دقایق پایانی پیروز میدان بودند با تساوی به پایان برسد.

همرمان با عید سعید فطر، ستاره‌های سال‌های نچندان دور شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند. این دیدار جذاب و مهیج که با حضور همه ستاره‌های نامی شموشک برگزار شد در نهایت با کش و قوس‌های فراوان با تساوی پرگل چهار چهار به پایان رسید.

داریوش شمش، مهران قاسمپور، علی شریفی، رضا مسلم زاده، شاهین میری، محسن بنگر، محسن یوسفی، مجید نورمحمدی، اکبر شوکتی، مهدی عینی، محمد غریب، حسین خسروی، سیدداود حسینی، حسین درویش و جعفر فلاح ستاره‌های شموشک را در این دیدار تشکیل داده بودند و رسانه‌ای‌ها هم که حدود ۱۰ سالی است با هدف فرهنگ‌سازی پا به میدان می‌گذارند، در این دیدار از شرق تا غرب تیم رسانه را برای این بازی آماده کردند.

شموشک نیمه نخست را با حفظ توپ قصد داشت مدیریت کند و با پاس‌کاری و هدایت توپ به سمت محسن بنگر حملات نصفه و نیمه را ترتیب داده بودند که این حملات به دفاع قدرتی بهرام حسینی خنثی شد. نوشهری‌ها که قصد داشتند از گوش‌ها با تکنیک بازیکنانی چون مجید نورمحمدی به دروازه رسانه راه پیدا کنند با ضد حملات طوفانی رسانه‌ای‌ها شوکه شدند.

روی پاس زیبای بهرام حسینی روی یک ضدحمله حساب شده، عادل روحی موفق شد با یک ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه و از گوشه نزدیکی‌های نقطه کرنر توپ را وارد دروازه شموشک کند تا رسانه‌ای‌ها موفق شوند یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش بیافتند.

اما این پایان کار نبود و باز هم ستاه‌های شموشک برای رسیدن به دروازه رسانه پابه توپ شدند و برای جبران گل خورده دست بکار شدند اما باز هم به سد محکم خطوط دفاعی تیم رسانه برخوردند.

رسانه‌ای‌ها که در ضدحملات موفق ظاهر شده بودند چندین باز از سوی علی احمدی و عادل روحی و حمید کلانتری دروازه شموشک را تهدید کردند. اما باز هم روی یک ضد حمله و روی یک غافلگیری رسانه‌ای‌ها پیش کشیدند و اینبار بهرام حسینی که ستاره رسانه‌ای‌ها در این دیدار بود موفق شد از زاویه‌ای بسته دروازه شموشک را به زیبایی هر چه تمام تر باز کند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

 

در نیمه دوم رسانه‌ای‌ها چند تغییر در ترکیب خود ایجاد کردند و چند مهره سرعتی خود را وارد زمین کردند. این نیمه اما برای رسانه‌ای‌ها متفاوت‌تر بود. رسانه‌ای‌ها با پاسگاری دقیق و موقعیت سازی، کاملا سوار بر بازی شدند و توپ و میدان را در دست گرفتند.

ارسال‌های دقیق حسینی باز هم برای رسانه‌ای‌ها در همان ابتدای بازی موقعیت سازی کرد و پاس دستاران برای مهدی‌رضی، این مهاجم تکنیکی و شوت‌زن را در موقعیتی عالی قرار داد و شوت والی مهدی رضی با زیبایی هر چه تمام تر به کنج دروازه چسبید تا رسانه‌ای‌ها سه بر صفر از شموشک قدرتمند پیش بیافتند.

این پایان کار نبود و این بازی پرماجرا باز هم داستان‌های دیگر داشت. درست ۵ دقیقه بعد از این گل، مهدی رضی توپ مرده‌ای را که با هدایت نوشهری‌ها در حال بیرون رفتن بود را زنده کرد و با توپ ربایی دیدنی خودش را به محوطه جریمه رساند و در نهایت پاس او برای دستاران، رسانه را به گل چهار رساند تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه با این سبک بازی تیم رسانه به وجد بیایند.

رسانه‌ای‌ها که خودشان را در آستانه یک برد دلچسب می‌دیدند با گل محسن یوسفی کمی نگران شدند. روی یک حرکت انفرادی محسن یوسفی آماده، بازیکن سابق استقلال تهران، موفق شد با یک شوت زیبا دروازه رسانه را باز کند تا اختلاف به سه گل برسد.

در حالی که منتظر اعلام سوت پایان بازی بودند، داور این دیدار در اتفاقی نادر ۱۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا این بازی وارد فاز جدیدی شود.

رسانه‌ای‌ها که احساس می‌کردند بازی رو به پایان است با بازی دادن بازیکنان ذخیره خود کمی قدرت هجومی و دفاعی خودشان را تضعیف کردند و همین امر سبب شد تا شموشکی‌ها در این ۱۸ دقیق وقت اضافه با گل‌های مجید نورمحمدی، حسین خسروی و محسن بنگر بازی را به تساوی برسانند.

درست بعد از گل چهارم شموشک، قاضی پیشکسوت این دیدار در سوت خود دمید تا این دیدار جذاب و مهیج با تساوی چهار چهار و کلی حواشی و زیبایی به پایان برسد.

حواشی دیدار ستارگان شموشک نوشهر و رسانه ورزش مازندران :

- بازیکنان دو تیم پیش از آغاز این دیدار با همدیگر عکس‌های یادگاری انداختند.

_ محسن بنگر، محسن یوسفی و مجید نورمحمدی چهره‌های شاخص این دیدار مورد استقبال هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفتند.

_ بیش از ۲۰۰ نفر از هواداران نوشهری عاشق شموشک در ورزشگاه بازی را تماشا کردند.

_ علاوه بر آقایان، بانوان هم از نزدیک این دیدار جذاب و مهیج را تماشا کردند.

_ شیپو زدن بانوان هوادار در ورزشگاه هم از نکات جالب توجه این دیدار جذاب بود.

_ علی اکبر عظیم پور داور ملی نوشهری هم با حضور در کنار زمین از نزدیک شاهد این دیدار بود.

دوربین صداسیما هم برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه حاضر شده بود و با بازیکنان و عوامل دو تیم به مصاحبه پرداخت.

ذخیره‌ها و عوامل تیم رسانه ورزش مازندران بعد به ثمر رسیدن هر گل با شور و هیجان خاصی بازی را دنبال می کردند.

خوشحالی‌های بعد از گل بازیکنان رسانه ورزش هم باعث ایجاد هیجان در بین تماشاگران حاضر شده بود.

داور این دیدار که تا به تساوی نرسیدن بازی سوت پایان را به صدا در نیاورده بود حسابی مورد انتقاد نیمکت تیم رسانه قرار گرفته بود.

قاضی این دیدار در حالی که نیمه نخست را ۳۵ دقیقه‌ای گرفته بود در نیمه دوم علاوه بر بازی ۴۵ دقیقه ای، ۱۸ دقیقه وقت اضافه گرفت تا بازی در نهایت به تساوی کشیده شود.

در پایان بازی هم بازیکنان و عوامل دو تیم همدیگر را به آغوش کشیدند تا ثابت کنند کل‌کل‌ها و حواشی درون زمین مربوط به همان درون زمین است و این دوستی‌ها است که باقی می‌ماند.

در پایان بازی پرسپولیسی‌های زسانه با محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

عکاس : آرمان رسول‌پور

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول