اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۶ مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده‌های کردستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در دو حادثه رانندگی در محور دیواندره به سنندج و محور سقز به دیواندره یک نفر کشته و ۶ مصدوم شد.

۶ مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده‌های کردستان

مهدی خوش‌قدم معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: براساس گزارش به مرکز کنترل عملیات EOC، مبنی بر تصادف جاده‌ای یک دستگاه خودرو تویوتا کرولا با پراید یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شد.

وی گفت: این تصادف که در کیلومتر ۲۱ محور دیواندره به سنندج رخ داد یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نجف آباد جمعیت هلال احمر شهرستان بیجار به محل اعزام شدند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: در این سانحه ۳ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومین خانم ۳۵ ساله‌ای بود که توسط نیروهای امدادی، اقدامات امدادی لازم انجام گرفت.

خوش‌قدم در ادامه با اشاره به حادثه رانندگی دوم بیان کرد: حادثه دوم واژگونی سواری سمند بوده که در کیلومتر ۲۴ محور سقز به دیواندره «گردنه محمود آباد» ساعت رخ داد.

وی عنوان کرد: با اطلاع به مرکز EOC،  یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات صاحب شهرستان سقز و یک دستگاه آمبولانس در محل حضور یافت. 

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین جوان ۲۴ساله‌ای است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان شفا منتقل شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول