اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی پیکر شهید اهل کاشان در پارک بهمئی/ خانواده شهید نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شناسایی پیکر شهید ۲۷ ساله اهل کاشان در پارک شهدای گمنام بهمئی خبر داد.

شناسایی پیکر شهید اهل کاشان در پارک بهمئی/ خانواده شهید نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تایید شناسایی پیکر شهید اهل کاشان در پارک شهدای گمنام بهمئی اظهار کرد: یکی از سه شهیدی که در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۴ در این پارک به خاک سپرده شد شناسایی و در حال هماهنگی برای حضور خانواده این شهید بزرگوار به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهمئی هستیم.

وی گفت: شهید حسین نوروزی ۲۷ ساله اهل کاشان در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۴ به عنوان شهید گمنام در بهمئی به خاک سپرده شد اما حدود ۴ ماه پیش پیکر این شهید والامقام شناسایی و به خانواده وی اعلام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم توسط سپاه، بنیاد شهید و فرمانداری بهمئی برای استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده است.

آسمند بیان کرد: خانواده شهید حسین نوروزی برای زیارت قبر فرزند شهیدشان روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت از کاشان به کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی می‌آیند و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. 

‏ وی ضمن دعوت از مردم و مسؤولانه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر لیکک برای استقبال از خانواده این شهید والا مقام خاطرنشان کرد: در صورتی که خانواده این شهید بخواهند پیکر فرزند شهیدشان در کاشان دفن شود نبش قبر و به کاشان منتقل می‌شود اما اگر رضایت دهند شهید در شهرستان بهمئی می‌ماند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول