اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رشد ۲۵۴ درصدی ورود خودرو به گیلان/۷۵ تیم پلیس راه در محورهای گیلان مستقر هستند

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وجود ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی این استان گفت: حجم خودروهای ورودی به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵۴ درصدی داشته است.

رشد ۲۵۴ درصدی ورود خودرو به گیلان/۷۵ تیم پلیس راه در محورهای گیلان مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران پلیس راه در ایام تعطیلات عید فطر در تمامی مبادی ورودی گیلان حضور دارند، اظهار کرد: ماموران پلیس راه به منظور کنترل وضعیت جاده در گیلان در تمامی محورهای ورودی استان حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای ورودی استان گیلان افزود: در دو روز گذشته ۱۹۲ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به وجود ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی این استان گفت: حجم خودروهای ورودی به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵۴ درصدی داشته است.

به گفته صفاری۷۵ تیم پلیس راه در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها مستقر هستند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در برخی محورهای استان گیلان بیان کرد: در تعطیلات عید فطر برای افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس ممنوع است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول