اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نماز عید سعید فطر در پیشوا/ امام جمعه پیشوا: با وحدت در راستای پیشرفت شهرستان حرکت کنیم

امام جمعه شهرستان پیشوا با تاکید بر وحدت بین مسلمین در نماز عید فطر گفت: اگر بین مسئولی و گروهی در شهرستان اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید به میان مردم کشیده شود بلکه باید با وحدت همگی تلاش کنیم تا شهرستان پیشرفت کند.

نماز عید سعید فطر در پیشوا/ امام جمعه پیشوا: با وحدت در راستای پیشرفت شهرستان حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، نماز عید سعید فطر با حضور چند هزار نفری مومنین در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا برگزار شد.

امروز مسلمین با وحدت بی‌نظیر در کنار یکدیگر جمع و پس از ۳۰ روز عبادت در ماه مبارک رمضان نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان پیشوا با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان صحنه بزرگ از وحدت و همدلی میان مسلمان بود و چه خوب افرادی که از این ماه بهره لازم را بردند.

وی با تاکید بر اتحاد میان مسلمانان در ماه مبارک‌ رمضان ادامه داد: اینکه مسلمان با اتحاد و وحدت بی‌نظیر در ماه مبارک رمضان حاضر و اکنون نیز با وحدت بی‌نظیر در نماز عید حاضریم بسیار ارزشمند است.

 

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به نعمت های ماه مبارک و نماز عید گفت:  ماه مبارک و نماز عید فطر باعث شده تا همه افراد ،گروه‌ها، احزاب و... در کنار یکدیگر جمع شوند و با وجود تمام اختلاف ها بر سر ارزش ها اینگونه با وحدت حضور دارند.

باقری اضافه کرد: اگر بین مسئولی و گروهی در شهرستان اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید به میان مردم کشیده شود بلکه باید با وحدت همگی تلاش کنیم تا شهرستان پیشرفت کند.

امام جمعه پیشوا گفت: همه با وحدت و در کنار یکدیگر باعث می‌شویم تا پیشرفت کنیم و این پیشرفت و ترقی جز با وحدت ایجاد نخواهد شد.

 

باقری ادامه داد: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری سفره‌های افطاری، مراسم شب قدر، کارهای خیر و حماسه های مختلفی بودیم‌ که با حضور دهه هشتادی و نودی ها نیز بسیار بی نظیرتر رقم‌خورد.

امام جمعه پیشوا در پایان با تبریک مناسبت های پیش رو گفت: مناسبت های پیش رو را به فرهنگیان و کارگران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم بهترین ها برای ایران اسلامی ساخته شود.

گفتنی است در پایان خطبه های نماز عید سعیدفطر از فعالین فرهنگی در ماه مبارک تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول