اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان گفت: بیش از 50 هزار پرس افطاری در ایام ماه مبارک در اماکن متبرکه استان کردستان توزیع شد.

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان  استان 1000 سبد کالا در بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش 2 هزار و 800 پرس اطعام در مراسم‌های شب قدر در مناطق مختلف استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه کردستان با اشاره به حضور گسترده خیرین در توزیع افطاری در مساجد و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک و در راستای طرح ضیافت الهی بیش از 50 هزار پرس افطاری شامل آش، شیر، خرما و شیرینی محلی در مساجد و اماکن متبرکه استان  توزیع شد.

 به گفته وی، طرح ضیافت الهی هر سال در ماه مبارک رمضان و به منظور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره گیری از ظرفیت این ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

کاروند خاطرنشان کرد: این طرح در رمضان امسال نیز در پنج بقعه متبرکه شامل امامزاده پیرعمر سنندج، آیت‌الله شیخ فاضل گروس بیجار، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد بیجار، هاجر و سارای قروه و  امامزاده سید جلال الدین مشهور به بابا گرگرقروه اجرا شد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های عبادی و تبلیغی از جمله اقامه نمازجماعت، سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، فعالیت های قرآنی شامل برگزاری جلسات تفسیر، محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی، جزءخوانی، فعالیت اجتماعی و خیریه توسط مراکز افق و افطاری ساده از جمله برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول