اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار در استان

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وزش باد شدید، نفوذ گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت نسبی هوای استان طی چند روز آینده خبر داد.

پیش‌بینی وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار در استان

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد  از وزش باد شدید، نفوذ گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت نسبی هوای چهارمحال و بختیاری طی چند روز آینده خبر داد و گفت: این سامانه از امروز دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه تا پایان روز چهارشنبه در استان فعال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، بن، اردل، لردگان، خانمیرزا، کیار(شلمزار)، فارسان و کوهرنگ بیشترین تأثیر را از این سامانه خواهند داشت.

وی افزود: سقوط اجسام سبک و تخریب بناهای غیرمستحکم در اثر وزش باد شدید، کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی از جمله اثرات این سامانه است.

چراغپور توصیه کرد: مردم سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی خود را مستحکم کنند، در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره تردد نداشته باشند و همچنین خودروهای خود را در این محل‌ها پارک نکنند و همچنین کشاورزان از مستحکم بودن تاسیسات گلخانه‌ای خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول