اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماز عید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نماز عید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام برگزاری نماز عید فطر در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و همچنین مصلی‌های شهرهای استان، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد.

وی گفت: نماز عید فطر در همه مساجد شهر و روستای دارای روحانی در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اقامه نماز عید فطر در مصلی‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: مردم خداجوی و مومن روزه‌دار در روز عید علاوه بر اقامه نماز نسبت به پرداخت فطریه برای مستضعفان اقدام می‌کنند که این امر خداپسندانه یکی از زیبایی‌های این روز بزرگ است.

این مسؤول با ابراز خرسندی از حضور مردم در مساجد و برگزاری مراسم و محافل در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: با توجه به کم شدن بیماری کرونا، امسال برنامه‌ها و محافل قرآنی، مذهبی و فرهنگی خوبی در سطح استان برگزار شد.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اعزام بیش از ۳ هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و یادآور شد: محافل انس با قرآن در قالب سی شب سی مسجد، پویش به امید خدا، جلسات مختلف تفسیر در سراسر استان، برگزاری نخستین عصری با شعر آیینی استان در رثای حضرت خدیجه (س) و مشارکت موثر در برپایی نمایشگاه قرآنی در ساری، از جمله برنامه‌های این اداره  کل در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، روز عید فطر را روز بشارت بزرگ برای بندگان روزه‌دار خدا عنوان کرد و گفت: یکی از عرصه‌های مهم جهاد تبیین، آگاهی دادن نسبت به اهمیت مناسک عبادی در حوزه‌های فردی و اجتماعی است که می‌تواند بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه پیرامونی ما را کم کند و از بین ببرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول