اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۶۵ کلاس درس بالای ۴۵ نفر در ملارد وجود دارد/ ۹ مدرسه در حال ساخت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به وجود ۲۳۴ کلاس بیش از ۴۰ و ۱۶۵ کلاس بیش از ۴۵ دانش‌آموز در سطح شهرستان، گفت: طی ۴ سال گذشته، ۳۳ آموزشگاه در ملارد از محل اعتبارات مختلف به ویژه مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسیده و ۹ آموزشگاه نیز در حال احداث است‌.

۱۶۵ کلاس درس بالای ۴۵ نفر در ملارد وجود دارد/ ۹ مدرسه در حال ساخت است

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک روز و هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، اظهار کرد: هفته گرامیداشت مقام والای معلم را بر تمامی فداکاران عرصه تعلیم و تربیت که با عشق، ایثار و تعهد مساعی خویش را در راه تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت به کار گرفته‌اند، تبریک گفته و به حق فرهنگیان عزیز طی بیش از ۲ سال گذشته با تلاش‌های همه‌جانبه خود در مسیر پایدار نگه‌داشتن تعلیم و تربیت برگ زرینی را در دفتر افتخارات این قشر رقم زدند.

وی با اشاره به تنوع جمعیتی و قومی گسترده در شهرستان‌های استان تهران گفت: برای نمونه شهرستان ملارد با ۸۱ هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز و ۴۲۰۰ پرسنل، با پراکندگی وسعت که در مرکز شهرستان ملارد ۲۳۴ کلاس، بالای ۴۰ دانش‌‌آموز و ۱۶۵ کلاس بالای ۴۵ دانش‌‌آموز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان‌کرد: در روستاها با حداقل جمعیت دانش‌آموزی ۴ نفر و در مرکز شهرستان با شاخص تراکم جمعیتی دانش‌‌آموزی بیش از ۴۰ نفر و شاخص تراکم کلاس دانش‌آموزی در کل شهرستان ۳۳ نفر روبرو هستیم و در سال جاری حدود ۶ هزار نفر دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی ملارد افزوده شد.

رضایی‌فر ادامه داد: با عنایت به این جمعیت دانش‌آموزی در سطح ملارد، به دلیل تبادل تجربیات بین خیرین گرانقدر شهرستان‌های تهران، امر مدرسه‌سازی بسیار مفید پیش رفته و با توجه به توفیقات سال‌های گذشته، مجمع خیرین مدرسه‌ساز بسیار موفق عمل کرده و ۴۶ آموزشگاه را در سطح شهرستان ملارد و بعضا با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث کرده است.

وی با اشاره به ساخت ۳۳ آموزشگاه در سطح شهرستان ملارد از محل منابع مختلف و در حال ساخت بودن ۹ مدرسه، ادامه داد: عاملی که باعث موفقیت خیرین مدرسه‌ساز در ملارد شده این است که اگر کاری برای خداوند بوده و بصورت صادقانه انجام شود، قطعاً خیرین از آن استقبال می‌کنند و همچنین وحدت، تعامل و همکاری بین مسؤولین شهرستان این توفیقات را حاصل کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به اهمیت تکریم و احترام خیرین مدرسه‌ساز، تصریح‌کرد: نگهداشت و استفاده از تجربیات خیرین مدرسه‌ساز بسیار مهم است و امیدواریم این کار خیر در سرتاسر کشور ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول