اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

هشدار محققان: از هر 5 نفر در انگلیس یک نفر به سرطان پوست مبتلا می‌شود

کارشناسان نسبت به شیوع زیاد سرطان پوست در انگلیس هشدار می‌دهند.

هشدار محققان: از هر 5 نفر در انگلیس یک نفر به سرطان پوست مبتلا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از از دیلی‌میل، کارشناسان تاکید می‌کنند، با توجه به روزهای زیاد تعطیلات و قرار گرفتن بیشتر در آفتاب شمار موارد ابتلا به سرطان پوست افزایش یافته است. 

آنها می‌گویند از هر پنج نفر در انگلیس یک نفر در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا می‌شود؛ براساس اطلاعات منتشر شده موارد ابتلا به سرطان پوست به سطح رکورد رسیده و متخصصان معتقدند که جمعیت سالخورده شمار زیادی از مبتلایان را تشکیل می‌دهند.

بر اساس ارقام تجزیه و تحلیل شده توسط «NHS Digital» و انجمن متخصصان پوست انگلیس، در سال ۲۰۱۹، ۲۲۴۰۹۲ سرطان پوست در انگلیس ثبت شد که نسبت به ۱۷۷۶۷۷ سرطان ثبت شده در سال ۲۰۱۳، ۲۶ درصد افزایش داشت.

بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹، مجموع مبتلایان بیش از ۱.۴ میلیون نفر بود. تانیا بلیکر، رئیس این انجمن گفت: «ما به سرعت در حال نزدیک شدن به یک چهارم میلیون مورد در سال در هستیم و تخمین می‌زنیم که از هر پنج نفر یک نفر در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول