اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جزییات اقامه نماز عید فطر در زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه درب‌های مصلی از نماز صبح به سوی نمازگزاران باز می‌شود، گفت: این نماز به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه خواهد شد.

جزییات اقامه نماز عید فطر در زنجان

حکمعلی اسماعیلی، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نماز عید فطر در مصلای شهر زنجان برگزار می‌شود و این مراسم از ساعت ۷ صبح آغاز و آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به سخنرانی خواهد پرداخت.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان با اشاره به آماده‌سازی فضای مصلی برای برگزاری مراسم نماز عید فطر گفت: درب‌های مصلای نماز جمعه زنجان از اذان صبح به روی نمازگزاران باز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماز عید فطر در ۱۵ مصلای استان زنجان و همچنین سطح مساجد استان اقامه می‌شود، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و نمازگزاران باید جانماز، کتاب دعا، مهر و چادر نماز برای خانم‌ها همراه داشته باشند و استفاده از ماسک الزامی است.

رئیس ستاد نماز جمعه زنجان با اشاره به استقرار 2 گروه رصد هلال ماه شوال در زنجان تصریح کرد: این گروه‌ها از بعدازظهر امروز با ابزارهای نجومی در 2 نقطه از شهر زنجان مستقر شده‌اند تا روئیت هلال ماه شوال را گزارش کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول