اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای ساز و کار مشخص و عادلانه برای نقل و انتقال معلمان

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به تازگی آیین‌نامه نقل و انتقال برای معلمان متقاضی ابلاغ شده که با اجرای آن همه‌ جابه‌جایی‌ها عادلانه و براساس ساز و کاری مشخص در استان انجام می‌شود.

اجرای ساز و کار مشخص و عادلانه برای نقل و انتقال معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد افشین امیریان ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: به تازگی آیین‌نامه نقل و انتقال برای معلمان متقاضی از سوی وزارت‌خانه به استان ابلاغ شده و در دست بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این آیین‌نامه اختیارات خوبی با ساز و کار مشخص به استان‌ها داده شده است، افزود: از جمله مزایای اجرای این آیین‌نامه جلوگیری از دخالت، رانت و سفارش برای انتقال معلمان از محلی به محلی دیگر است و همه‌ نقل و انتقالات عادلانه براساس ساز و کاری مشخص صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در این آیین‌نامه اعمال شده و به زودی مفاد کامل آن اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: در این طرح تکریم خانواده‌ لحاظ شده و مشکلات همسران نظامی، کثیرالسفر و... نیز دیده شده است.

امیریان با اشاره به اجرای طرح بومی‌گزینی در استان، اضافه کرد: برای کوتاه کردن مسیر معلمان مشغول به تدریس در مناطق دور از منزل و محروم اجرای طرح بومی‌گزینی در دستور کار است که به مرور اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اقدامات جدیدی که در این اداره در حال انجام است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها تشکیل مجمع معلمان جهادی و استفاده بیش از پیش از ظرفیت خیرین است به یاری خدا تحولات خوبی را در مدارس رقم خواهیم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تکریم جایگاه معلم و تشریح سختی‌های این شغل شریف بیان داشت: اصحاب رسانه نقش مهمی در آگاهی رساندن در سطح جامعه و کمک به بهبود آموزش دارند و همان‌طور که در زمان شیوع ویروس کرونا و بازگشایی مجدد مدارس به کمک آموزش و پرورش آمدند، اکنون نیز نیازمند کمک این قشر اثرگذار در جامعه هستیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول