اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی با هیأت نظارت حقوق شهروندی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی با هیأت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی در دستور کار دادگستری استان اصفهان قرار گرفت.

راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی با هیأت نظارت حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه هیأت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردم با پیگیری و بازرسی بازرسان هیأت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دنبال و مرتفع می‌شود، اظهار داشت: قانون‌گذار با نیازسنجی و اشراف بر ضرورت تشکیل هیأت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی و در نظر گرفتن همه زوایا و جوانب لازم، دستورالعمل این شورا را صادر و بر نظارت، بازرسی و حفظ حقوق شهروندی در لایه‌ها و سطوح مختلف جامعه تأکید کرده است.

وی افزود: برای اجرای صحیح شیوه‌نامه اجرایی این هیأت وجود انگیزه، توجه و احساس مسؤولیت شرط لازم بوده تا بتوان به معنای واقعی حقوق شهروندی که به معنای تکریم و حفظ کرامت مردم است، صیانت و با هدف‌گذاری و حفظ کیفیت نسبت به کاستی ها و موارد نقض و یا مغایر حقوق مردم پرداخته شود.

جعفری بیان کرد: در سال جدید با ارزیابی و بررسی عملکرد سال گذشته و نظارت‌ها و گزارش مواردی که از مصادیق نقض حقوق شهروندی از سوی نهادها و آحاد مردم بوده است و اینکه تا چه میزان این موارد مورد توجه قرار گرفته و رفع شده، محورها و برنامه‌ریزی‌ها برای سال پیش‌رو هدف‌گذاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری، در پایان راه‌اندازی سامانه‌ای جامع به عنوان پل ارتباطی میان مردم و اعضای هیأت با تعریف و تبیین تمامی مصادیق برای عموم به گونه‌ای که شهروندان با رؤیت هرگونه موارد نقض حقوق خود بتوانند بر اساس آن مراتب را به سهولت به بازرسان منعکس کنند، در دستورکار این هیأت قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول