اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای 18 برنامه محوری طی هفته معلم در خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم ۱۸ برنامه محوری بصورت متمرکز در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

اجرای 18 برنامه محوری طی هفته معلم در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سیدعلیرضا موسوی‌نژاد» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ظهر امروز در نشست خبری هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: انتخاب عنوان‌ها نقش فوق‌العاده‌ای در احیاء ارزش‌ها و آرمان‌های ما دارد.

وی افزود: در هفته گرامیداشت مقام معلم ۱۸ برنامه محوری بصورت متمرکز در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۵۴ معلم نمونه شهرستانی، ۶ معلم نمونه استانی و ۵۲ نفر از مدیران و معاونین برتر در سالن قلم‌چی بیرجند با حضور استاندار و سایر مسؤولان اداری و سازمانی تجلیل می‌شود.

موسوی‌نژاد با اشاره به عروج ۱۲ معلم خراسان‌جنوبی در اثر ویروس منحوس کرونا یادآور شد: تجدید پیمان با شهداء و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران عرصه فرهنگ و تربیت استان از جمله برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: زنگ طرح ملی سپاس معلم در یکی از مدارس بیرجند با حضور استاندار خراسان‌جنوبی نواخته می‌شود و گردهمایی بزرگ فرهنگیان نیز برگزار می‌گردد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از کمبود ۲ هزار معلم خبر داد و افزود: با ارائه‌ راهکارهای‌ منطقی و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده این رقم به ۶۳۰ نفر کاهش یافته است.

موسوی‌نژاد با اشاره به ۲۳۰ مدرسه ابتدایی زیر ۱۵ دانش‌آموز‌ در مناطق مرزی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ۱۸ مدرسه طبق قوانین و نظر خیرین مدرسه‌ساز تبدیل به احسن می‌شود.

وی از ۵۵۰ نفر خرید خدمت در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: از اردیبهشت امسال بسته معیشتی یک میلیون تومان به همراه معوقات این افراد واریز می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول