اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

میزبانی لرستان از جشنواره اقوام/ روز «خرم‌آباد» فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت‌های مرکز استان است

استاندار لرستان گف: باید از دو رویداد روز خرم‌آباد و جشنواره فرهنگ اقوام برای جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در لرستان استفاده کرد.

میزبانی لرستان از جشنواره اقوام/ روز  «خرم‌آباد» فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت‌های مرکز استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در جلسه هماهنگی ستاد استانی برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام با تبریک فرا رسیدن عید فطر، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام و روز خرم‌آباد دو ظرفیت اساسی هستند که می‌توانند مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا جلسه‌ای با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و ‌برنامه‌هایی در نظر گرفته شد تا هر دستگاه براساس ظرفیت خود برنامه ارائه دهند.

استاندار لرستان بیان کرد: تجربه‌ای که در ایام نوروز داشتیم این بود که از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه از ظرفیت همه دستگاه‌ها با همپوشانی و هم‌افزایی استفاده و بالاتر از برنامه‌ریزی‌های انجام شده رتبه کسب کردیم.

 زیویار ادامه داد: خوشبختانه لرستان در این راستا حائز رتبه چهارم در بین استان‌های کشور شد.

وی افزود: در آن مقطع برای اسکان مسافرین نوروزی برآورد ۲۰ هزار نفری در نظر گرفته شده بود درحالی‌که میزان اسکان حتی به بیش از ۳۰ هزار نفر هم رسید.

استاندار لرستان اضافه کرد: در این دو‌ سه روز برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام، لرستانی‌های مقیم استان‌های دیگر به مرکز استان خواهند آمد و ضرورت دارد تبلیغات خوبی انجام شود چرا که جشنواره فرهنگ اقوام و روز خرم‌آباد فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت و پتانسیل این دیار خواهد بود.

وی مرکز لرستان را پایگاهی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های دیگر استان برشمرد و با بیان اینکه نیاز است در این مدت نمایشگاهی از توانمندی‌های همه شهرستان‌های استان برپا و نسبت به معرفی ظرفیت‌ها اقدام شود، عنوان کرد: همچنین ضرورت دارد اتاق بازرگانی به این مهم ورود پیدا کند.

زیویار گفت: می‌توان از این دو رویداد روز خرم‌آباد و جشنواره فرهنگ اقوام برای جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در لرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول