اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قیمت شیرینی در همدان تعیین شد

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی قیمت جدید شیرینی در همدان تعیین و به واحدهای صنفی ابلاغ شد.

قیمت شیرینی در همدان تعیین شد

محمد ارغوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت شیرینی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به تصویب مراجع ذیصلاح رسید اما به خاطر عید و ماه رمضان آن را اعمال نکردیم اظهار کرد: پس از تعطیلات نوروزی، اتحادیه قنادان تلاش کردند محصولات ویژه ماه رمضان همچون زولبیا، بامیه، انگشت پیچ، حلوازرده و... را با کیفیت عالی و کمترین قیمت عرضه کنند.

وی افزود: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، قیمت‌های جدید انواع شیرینی نیز پس از تصویب در مراجع ذی صلاح به واحدهای صنفی مربوطه ابلاغ شد.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیرینی تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی موظف هستند نرخ نامه مصوب را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در قیمت می‌توانند، گزارش خود را به اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان ارائه کنند.

ارغوان تأکید کرد: صنف قناد و آجیل‌فروش یکی از منصف‌ترین کسبه بازار هستند و جلب رضایت مردم از اهداف اصلی آنهاست و در تلاشند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت ممکن عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مخالفان سرسخت افزایش قیمت؛ واحدهای صنفی هستند چراکه معتقدند افزایش قیمت به معنای کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه کاهش فروش است بنابراین تنها در صورت ضرورت به افزایش قیمت تن می‌دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول