اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت تشکیل کمیته حل اختلاف در دستگاه‌ها/ بانک‌های سد تولید پرونده‌دار می‌شوند

رئیس کل دادگستری فارس بر ضرورت تشکیل کمیته حل اختلاف در ادارات جهت کاهش مراجعه به دادگستری تاکید کرد.

ضرورت تشکیل کمیته حل اختلاف در دستگاه‌ها/ بانک‌های سد تولید پرونده‌دار می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: تشکیل کمیته حل اختلاف بین دستگاه‌ها منجر به حل اختلافات و عدم مراجعه به دادگستری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اراضی متعلق به هر دستگاه ضرورت دارد، به عمده ترین پرونده‌های تشکیل شده علیه مدیران کل اشاره کرد و گفت: عمده پرونده علیه مدیران کل این است که اعتبارات در جای خود هزینه نشده است همچنین رعایت عفاف و حجاب میان کارکنان دستگاه‌ها لازم است و اگر چنین موردی دیده شود با مدیر دستگاه‌ مربوطه نیز برخورد می‌شود.

موسوی با بیان اینکه برخی از نمایندگان حقوقی ادارات اهتمامی نسبت به حل و پیگیری مشکلات دستگاه‌های خود ندارند، افزود: بی‌دقتی نمایندگان حقوقی گاه مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال گفت: شعار سال باید محقق شود و دستگاه‌ها و بانک‌هایی که در راه تحقق شعار سال مانع ایجاد کنند یا اینکه اجرای امور مربوط به تحقق را انجام ندهند، علیه‌شان پرونده تشکیل خواهد شد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی نیز در این جلسه با بیان اینکه هر کس در سنگری باید گرهی از گره‌های مردم باز کند، گفت: گاهی‌ گره فکری، گاهی اقتصادی و گاهی دیگر موارد است که هر دستگاه به فراخور وظایف خود این گره‌ها را باز می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری افزود: گره‌گشایی از کار مردم نعمت خداوند است که نباید در این زمینه سستی کرد و نباید این توفیق الهی را کوچک گرفت.

او با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مرکزیت حرم مطهر باید محور فعالیت همه مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خطاب رهبری درباره سومین حرم اهل بیت بودن شیراز به همه دستگاه‌ها است که در سطح ملی و استانی باید مورد توجه قرار گیرد و اگر حرم مرکزیت باشد می‌تواند از بسیاری از مسائل گره‌گشایی کند.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در حرم برگزار کنند چون هم رونقی به حرم می‌دهد و هم مردم متوجه مرکزیت این بقعه متبرکه می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول