اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

ایثارگران منتظر انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی باشند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تا 10 روز آینده منعقد می‌شود.

ایثارگران منتظر انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بیمه تکمیلی درمان ایثارگران بیان داشت: قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران، سی‌ام آبان ماه سال گذشته به اتمام رسیده بود که طی هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه قرارداد فوق به مدت ۶ ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد، ولی همچنان این بیمه تداوم دارد.

وی افزود: اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در شرف انجام مناقصه است که تا ۱۰ روز دیگر برنده مناقصه مشخص خواهد شد و قراداد جدید منعقد می‌شود.

عباسپور با اشاره به سفرهای استانی ریاست‌جمهوری گفت: رفع مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران از مهمترین سیاست‌های دولت در این سفرها است.

وی به سفر ریاست‌جمهوری به قزوین اشاره کرد و گفت: در استان قزوین ایثارگرانی که به ما مراجعه کردند بیشتر آن‌ها مشکل مسکن و اشتغال داشتند که درخواست‌های آن‌‌ها ثبت شده و امیدواریم رفع مشکلات این عزیزان از بزرگترین دستاوردهای سفر استانی باشد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت وام‌های اشتغالزایی و اشتغال ایثارگران در بخش‌ خصوصی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات اشتغال این قشر است، خاطرنشان کرد:‌ پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، واگذاری زمین و اختصاص درصدی از مسکنی که توسط دولت ساخته می‌شود، از جمله راهکارهای رفع مشکلات مسکن ایثارگران است.

وی سفر استانی ریاست‌جمهوری به قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مسؤولان بنیاد استان قزوین اشراف کاملی به همه مسائل مختلف جامعه ایثارگران داشتند و در جهت پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران پای کار بودند که امیدوارم به زودی شاهد رفع همه این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول