اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شورای ائتلاف خطاب به شورای شهرکرد: شهرداری با شاخصه‌های انقلابی انتخاب کنید

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ای از اعضای شورای شهر شهرکرد، تسریع در انتخاب شهرداری متعهد، انقلابی، جهادی و دارای برنامه را خواستار شد.

شورای ائتلاف خطاب به شورای شهرکرد: شهرداری با شاخصه‌های انقلابی انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، روز گرامی داشت شوراها و موضوعات روز مربوط به مدیریت شهری مرکز استان بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

سلام خدمت مردم غیور، فرهیخته و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان در ماه ضیافت الهی و با پاسداشت حضور ارزشمند و حماسی مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این روزهایی که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: اکنون زمانی است که اوضاع دارد تغییر می کند. قرار است یک نظم نوین جهانی شکل بگیرد و ما باید آن را رهبری کنیم و در انجام این کار، باید بقیه دنیای آزاد را متحد کنیم.

می‌طلبد برای ایجاد این نظم نوین در جهت پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی در همه سطوح تلاش و کار انقلابی و جهادی مبتنی بر درایت و هوشمندی سر لوحه کار همه آحاد ملت و بویژه مسئولین در تمامی ارکان قرار گیرد.

در همین جا ضمن تبریک روز شوراها خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بویژه شورای اسلامی شهرکرد انتظار می‌رود با درایت و منش انقلابی و بهره‌گیری از نظرات اهل فن و با تحلیل تجربیات گذشته ضمن تسریع در روند انتخاب شهردار مرکز استان، نیرویی با شاخصه‌های انقلابی و مدیریت جهادی، متعهد، متخصص و دارای برنامه را انتخاب نمایند تا خشنودی و رضایت عمومی در بین مردم حاصل و پیوند و ارتباط و اعتماد به شورا بیش از بیش مستحکم و استوار گردد.

قطعا مطالبه‌گری صحیح و حمایت همیشگی مردم همیشه در صحنه از منتخبین خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند پشتیبان این عزیزان در پیشبرد اهداف در شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

به امید سلامتی و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و اهتزاز پرچم عدالت در سراسر جهان

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول