اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اجرای آزمایشی طرح «باغ دانش‌آموزان» بعد از ماه رمضان/ بسته امنیت غذایی برای 4 میلیون دانش‌آموز

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای آزمایشی «باغ دانش‌آموزان» بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای مهر 1401 حدود 4 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان مناطق محروم قرار می‌گیرند.

اجرای آزمایشی طرح «باغ دانش‌آموزان» بعد از ماه رمضان/ بسته امنیت غذایی برای 4 میلیون دانش‌آموز

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از اجرای طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهرها (باغ دانش‌آموزان) خبر داد و اظهار کرد: اجرای پایلوت این طرح احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جزئیات این طرح در آینده نزدیک اعلام می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی کردیم طرح باغ دانش‌آموزان از مهر ماه سال 1401 برای حداقل 4 میلیون دانش‌آموز اجرا شود.

ستاری‌فرد با بیان اینکه در تلاش هستیم این طرح به صورت مشارکتی اجرا شود و امیدواریم سایر دستگاه‌ها به ما کمک کنند، افزود: برای اجرای طرح باغ دانش‌آموزان حدود 1100 میلیارد تومان در قانون بودجه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول