اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

معامله قرن هیچ‌مشکلی از فلسطین حل نکرده است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمان ننگین معامله قرن تاکنون مشکلی از فلسطین حل نکرده و از این به بعد هم حل نخواهد کرد.

معامله قرن هیچ‌مشکلی از فلسطین حل نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، روز جمعه در سخنرانی روز قدس در مصلی کمالشهر، گفت: اگر دشمن در فلسطین پیروز شود، اشغالگری خود را ادامه می دهد و شعار بحر تا نهر خود را تحقق خواهد بخشید و موجودیت تمام دولت های اسلامی منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی ادامه داد: از زمانی که اشغال اراضی فلسطین صورت گرفته است راه حل هایی از جمله راه حل نظامی و راه حل‌های سیاسی با پیشنهاد تعهد نامه ها و پیمان های منطقه ای و بین المللی ارایه و امضا شده است که جدیدترین آن قرار داد ننگین معامله قرن است و تا کنون مشکلی از فلسطین حل نکرده و نخواهد کرد. 

عباسی بیان کرد: اما چاره اصلی کار در تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین، تقویت خط جهاد و شهادت است که حمایت جهانی دولت‌ها و ملت های مسلمان را نیز می‌طلبد.

وی تاکید کرد: باید ریشه‌های انتفاضه را بشناسیم و به استمرار تا رسیدن به نتیجه نهایی کمک کنیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سازش دولتهای عرب و رهبران سازشکار داخلی، یاس و ناامیدی از سازمان های بین المللی و حمایت های نظام جمهوری اسلامی سبب شد مردم فلسطین خود دست به کار شدند و امروز گروه های مقاومت از جمله حماس به عنوان فعالان محور مقاومت با تقویت ایمان و اراده مقاومت و تغییرداشته ها و توان نظامی از سنگ به دسترسی به موشکهای هدفمند و با تقویت جبهه مقاومت دستاوردهای بسیار خوبی از جمله آزاد سازی اراضی جنوب لبنان و کاهش زمان شکست و اتمام جنگهای متعدد تحمیلی در اراضی اشغالی از ۵۰ روز به ۲ روز را شاهد بوده ایم که نشان می‌دهد ««ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت»».

وی تاکید کرد: اگر قرار است انتخاباتی برای فلسطین باشد باید با حضور تمام فلسطینیان حتی آوارگان آن صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول