اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسوولیت مبارزه با رژیم صهیونیستی بر دوش جمهوری اسلامی قرار داده شد/ مردم در صحنه‌‌ها از مسوولین پیشگام‌ترند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مهم‌ترین دستاورد نامگذاری روز قدس این است که مسوولیت مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از سرزمین قدس از دست دولت‌های خائن و به ظاهر اسلامی خارج و بر دوش جمهوری اسلامی ایران قرار داده شد.

مسوولیت مبارزه با رژیم صهیونیستی بر دوش جمهوری اسلامی قرار داده شد/ مردم در صحنه‌‌ها از مسوولین پیشگام‌ترند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: حداقل کارکرد انسان در ماه رمضان تغییر اخلاق دینی است به عنوان مثال اگر مسوول هستم اخلاق دینی من رسیدگی به امر مردم با چهره گشاده و حل کردن مشکلات.شان است، مردمی که هرگاه نظام اراده می‌کند پیشگام‌تر از مسوولین هستند.

وی افزود: بنا به فرمایش حضرت محمد مصطفی(ص) حسن خلق مجوز عبور از پل صراط است. حسن خلق هموارکننده راه زندگی انسان و استحکام بخش روابط صمیمانه انسان است.

امام جمعه اهواز گفت: گنج‌های بسیاری از حسن خلق است و همین ویژگی در انسان باعث طول عمر و ساماندهی زندگی‌اش می‌شود.

وی در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به میزان فطریه،‌ادامه داد: بنای ما فرمایش مقام معظم رهبری است که الحمد الله امسال نیز هماهنگی میان مراجع تقلید وجود دارد و میزان فطریه ۴۰ هزار تومان اعلام گردید.

محمد موسوی‌فرد تصریح کرد: کفاره عمد هم یک روز برابر دوماه و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به روز قدس است، ادامه داد: انقلاب اسلامی مانع اصلی فراموش شدن مسئله فلسطین شد، نامگذاری روز قدس توسط امام عظیم الشان اقدامی بزرگ علیه رژیم غاصب صهیونیستی بود.

موسوی‌فرد بیان کرد: این اقدام در ماهیت مبارزه با رژیم صهیونیستی تحولی ایجاد کرد که مهم‌ترین دستاورد آن است به گونه‌ای که مسوولیت آن از دست دولت‌های خائن و به ظاهر اسلامی خارج و بر دوش جمهوری اسلامی ایران قرار داده شد.

وی عنوان کرد: این مسوولیت امروز نه تنها بر دوش فرد فرد مسلمانان است بلکه وظیفه هر فرد آزاده‌ای در جهان است که به دنبال حق است.

امام جمعه اهواز گفت: این رژیم غاصب به حول و قوه الهی باید از صحنه روزگار پاک شود. از دستاوردهای بسیار مهم نامگذاری روز قدس، نجات ملت مظلوم فسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوا و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در میان مردم و جوانان فلسطینی است. این نام گذاری دوباره روح را فلسطینی که داشت به فراموشی سپرده می‌شد، دمید.

وی اذعان کرد: امیدواریم که خدا به زودی به همه امت اسلامی توفیق دهد به امامت رهبر انقلاب نماز اقامه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول