اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دخالت آمریکا در امور منطقه، باعث مشکلات اخیر شده است

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: باعث و بانی تمامی مشکلات امروز در دنیا دخالت های آمریکا در منطقه است، کسانی که داعش را به وجود آوردند و امروز هم از آنها حمایت می‌کنند، جنایاتی که امروز در افغانستان، پاکستان، عراق و یمن به راه انداخته شد آمریکای جنایتکار است.

دخالت آمریکا در امور منطقه، باعث مشکلات اخیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ علی طزری معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در مراسم روز جهانی قدس خیرآباد، اظهار کرد: امسال روز قدس در شرایطی برگزار شد که طرح معامله قرن و عادی سازی روابط کشورهای عبری عربی پیگیری می‌شود و از طرفی روز به روز شاهد قوت گرفتن و تقویت محور مقاومت هستیم.

وی گفت: یک زمانی مردم مظلوم فلسطین با انتفاضه سنگ و با دست خالی از خود دفاع می کردند اما امروز با انتفاضه موشک و عملیات های استشهادی که نشان از استیصال و نابودی رژیم صهیونیستی و محور غربی عبری دارد از خود دفاع می کنند.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ضمن بیان اینکه چرا ما باید روز قدس را گرامی بداریم، افزود: به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری مسئله فلسطین مهم ترین دنیای اسلام است، دشمن تلاش های بسیاری کرده تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما ناکام ماندند و موفق نشدند و امروز مصادیق آن را می بینیم که رژیم صهیونیستی روبه نابودی و زوال است.

سرهنگ طزری با بیان اینکه وظیفه دینی و شرعی هر مسلمان و آزادی خواهی حمایت از آرمان فلسطین است، بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای غربی در منطقه فروپاشی کشورهای این منطقه است تا کشورهای سوریه، لبنان، ایران و عراق و محور مقاومت را به چندین منطقه تقسیم کنند که با مجاهدت هایی که محور مقاومت به خرج داد از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی این توطئه ها خنثی و نقشه دشمن نقش برآب شد.

وی عنوان کرد: در گذشته شاهد این بودیم که اگر کوچکترین تعرض به منافع رژیم غاصب صهیونیستی می‌شد شاهد یک جنگ فراگیری در منطقه بودیم اما امروز علیرغم کشته هایی که در سرزمین های اشغالی می دهند ما شاهد پاسخ آنها نیستیم و دلیل آن قوت گرفتن محور مقاومت است.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: امروز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ کرانه باختری تسلیح شده و این اتفاق امروز افتاده است و رژیم غاصب صهیونیستی از همه طرف محاصره است.

طزری خاطرنشان کرد: امروز دشمن در اتاق های فکرشان و در جلساتی که برگزار می کنند یکی از سوالاتی که طرح می کنند و بر روی آن بحث می کنند این است که می گویند ما تا کی هستیم و این خیلی مهم است که در خود رژیم غاصب صهیونیستی این مهم اتفاق افتاده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: باعث و بانی تمامی مشکلات امروز در دنیا دخالت های آمریکا در منطقه است، کسانی که داعش را به وجود آوردند و امروز هم از آنها حمایت می‌کنند، جنایاتی که امروز در افغانستان، پاکستان، عراق و یمن به راه انداخته شد آمریکای جنایتکار است و این با ماهیت محور مقاومت و جمهوری اسلامی جور در نمی آید که آمریکا در منطقه حضور داشته باشد.

طزری تصریح کرد: خود رژیم غاصب صهیونیستی در رسانه های خودشان اعلام کردند و گفتند که ما با همه توانمندی هایی که داریم توانستیم ۲۰ درصد جلوی حزب الله و محور مقاومت را بگیریم.

وی عنوان کرد: در یمن یک روزی انصارالله علی‌رغم اینکه محاصره بود حداقل امکانات را داشت اما امروز به توانمندی رسیده که پهباد می سازد و می بینید که چه بلایی سر عربستان سعودی آورده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: انصارالله یمن امروز علی رغم محاصره و شدت فقر و اقتصادی که دارد موشک هایی می‌سازند که برد آنها به هزار کیلومتر می رسد و این توانمندی محور مقاومت است.

طزری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در سال ۹۱ با نمایندگان مجلس، گفت: مشکل اصلی استکبار با جمهوری اسلامی نه حجاب، نه انرژی هسته ای، نه حقوق بشر و نه آزادی است بلکه از بین بردن اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: توطئه اخیری که انجام گرفت تصمیم داشتند بین دو ملت ایران و افغانستان اختلاف بیندازند که موفق نشدند، بدانیم که دشمن از هیچ تلاشی برای از بین بردن اتحاد میان مسلمانان دست بر نخواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: هزینه ای که در محور مقاومت می کنیم در مقابل هزینه های گزاف دشمن بسیار ناچیز است که هیچ دستاوردی هم برای آنان نداشته است.

طزری در پایان گفت: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بسیار نزدیک است به شرط آنکه در این مسیر محکم و استوار باشیم و این روز بسیار نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول