اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احداث مترو، مطالبه اصلی مردم دشت ورامین در سفر رئیس جمهور است

نماینده مردم شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین و مهمترین مطالبه مردم دشت بزرگ ورامین مترو است، ناوگان حمل و تقل عمومی و مسأله بهداشت و درمان نیز از دیگر خواسته های به حق این مردم است.

احداث مترو، مطالبه اصلی مردم دشت ورامین در سفر رئیس جمهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیش ازخطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: خیانت برخی سران کشورهای عربی در سازش با رژیم صهیونیستی و برقراری رابطه با رژیم غاصب خیانت به مردم فلسطین است، رژیم صهیونیستی جز زبان زور چیزی نمی فهمد چراکه دائما در حال گسترش سرزمینی و شهرک سازی با حمایت کشور های استکباری امریکا و انگلیس است.

نوش آبادی گفت: اسرائیل شجره خبیثه، غده سرطانی بدخیم بر پیکره جهان اسلام است باید از آن خارج شود، بسیاری از کشورهای اسلامی این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند.

نوش آبادی بیان کرد: رسالت بزرگی بر عهده ماست که با این رژیم عاضب اسرائیل مقابله کنیم و راه حل مسئله فلسطین محو این رژیم میدانیم، آنهایی که دنبال سازش می روند بدانند تنها راه حل فلسطین نابودی اسرائیل است نه مذاکره و سازش با اسرائیل، رژیم صهیونستی با توجه به بیداری اسلامی و اگاهی جوانان مومن و انقلابی فلسطین تاب مقاومت در مقابل جبهه مقاومت را ندارد. 

نوش آبادی تصریح کرد: به تعبیر حاج قاسم سلیمانی در ۲۵سال آینده این رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت، زنگ نابودی اسرائیل در منطقه به صدا در آمده است و به زودی و به دست جبهه مقاومت از بین می رود.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست به دشت ورامین گفت: رئیس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور به امید خدا بعد از ماه مبارک به شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا سفر خواهند کرد.

نماینده مردم دشت ورامین خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات شهرستان را بنده به عنوان خادم شما در دیدار با رئیس جمهور و وزرا مطرح نموده ام اولین و مهمترین مطالبه مردم مترو است دشت ورامین، ناوگان تحمل و تقل عمومی و مسله بهداشت و درمان است.

نوش آبادی در ادامه گفت: کسانی که کوتاهی کرده اند در پیگیری این پروژه ها باید پاسخگو باشند که چرا این پروژه اینقدر به درازا کشیده شده که به عنوان مطالبات بر زمین مانده است.

نوش آبادی در پایان گفت: چرا بعضی از مدیران ما به خواسته های مردم که به فرمایش مقام معظم رهبری ولی نعمتان ما هستند کم توجهی می کنند، در انجام وظایف خود  که خدمتگذاری به مردم است گوتاهی می کنند، به حداقل در خواست های به حق مردم رسیدگی نمی کند باید با مدیران کم کار برخورد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول