اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صهیونیست ها زودتر از سرزمین های اشغالی خارج شوند/ سفر استانی رئیس جمهور برای قزوین پربرکت بود

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست ها شاهد راهپیمایی امروز مردم باشند و زود از سرزمین های اشغالی خارج شوند و اثاث کشی کنند چرا که اگر تاخیر کنند کارشان سخت تر می شود.

صهیونیست ها زودتر از سرزمین های اشغالی خارج شوند/ سفر استانی رئیس جمهور برای قزوین پربرکت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور خود بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و سبب آشفتگی خواب دشمن شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: از آنجایی که اسرائیل به عنوان دشمن درجه یک انسانیت است مردم امسال نیز مخالفت خود نسبت به جنایت های این رژیم اشغالگر را جدی تر اعلام کردند. 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در قرآن نشانه هایی مطرح شده که خداوند در ارتباط با یهودیان صهیونیست فرموده بدترین و خشن ترین افراد نسبت به اهل ایمان هستند. 

وی اضافه کرد: شاید در ظاهر برخی از حامیان آن ها یهودی نباشند اما مشرک و هم مرام هستند.

عابدینی افزود: خداوند متعال خطاب به مظلومان و مستضعفان فرموده بدانید من با شما هستم و از شما  حمایت می کنم به شرطی که در برابر مستکبران منسجم باشید.

وی در ارتباط با چرایی مرگ بر اسرائیل و آماده کردن موشک ها گفت: از آن جایی که رژیم صهیونیستی تا زمانی که تابع آن ها نشویم کوتاه نمی آیند لذا بنا بر فرموده قرآن فقط مبارزه با اسرائیل راه مقابله است.

خطیب جمعه قزوین اعلام کرد: راه حل قرآن کریم این است که هر چه می توانید در مقابل یهود مجهز و مقتدر شوید از این رو امروز برد موشک های ما باید به قدری بالا برود که کاخ مستکبران را هدف بگیرد و البته دشمنان نیز در وحشت و انزوا قرار گیرند.

وی یاد آور شد: امروز موشک های ایران اسلامی از دیوار امنیتی اسرائیل عبور کرده و دشمن را به وحشت انداخته است که البته این روند با وحدت و ایستادگی ملت ها ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سلطه پیدا کردن دشمنان نشان از کوتاهی ما در ماموریت های دینی است بنابراین اگر دشمنان بر ما سلطه پیدا کردند، تکلیف ما رفع سلطه اجانب است. 

وی عنوان کرد: کسانی که فلسطینیان را از خانه های خود بیرون کرده اند باید آگاه باشند که خداوند فرمان داده که  شما هم آن ها را از خانه هایتان بیرون کنید.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دو بال به نام مشرکین و مستکبران و بال منافقان دارد که هر دو بال آنها شکسته و بشدت فلج شده اند بنابراین نمی توانند با دو بال شکسته پرواز کنند.

عابدینی تصریح کرد: زمانی بود که فرزندان مقاومت اسلامی امکان پرتاب یک سنگ را هم نداشتند تا زمانی که انتفاضه حجاره شروع شد و فلسطینیان دست به سنگ شدند و اوضاع تغییر کرد.

وی تاکید کرد: زمانی که انتفاضه حجاره به سمت عملیات مسلحانه رفتند دوباره صهیونیست ها عقب نشینی کردند و گفتند اطراف سرزمین های اشغالی را دیوار بکشیم اما امروز از بالای دیوارها هم پهباد و موشک های دور برد خواب دشمنان را برهم زده است.

عابدینی افزود: امروز اگر فرماندهی مقاومت فرمان عملیات صادر کند رژیم صهیونیستی وجود خارجی نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: صهیونیست ها شاهد راهپیمایی امروز مردم باشند و زود از سرزمین های اشغالی خارج شوند و اثاث کشی کنند چرا که اگر تاخیر کنند کارشان سخت تر می شود.

عابدینی یاد آور شد: برخی دست ها تلاش می کنند با ایجاد دو قطبی های جریانات سیاسی و شیعه و سنی، موجب اختلاف شوند در حالی که فقط یک دو قطبی داریم و آنهم مستضعفان در برابر مستکبران است و باید در جبهه متحد و منسجم خود را تقویت کنیم.

امام جمعه قزوین در خطبه دوم نماز با اشاره به سفر رئیس جمهور به قزوین گفت: این سفر بسیار کوتاه اما با برکت بود و دستاوردهای زیادی داشت و اگرچه مردم علاقمند بودند بیشتر با ایشان ارتباط داشت باشند که متاسفانه مهیا نشد.

خطیب جمع قزوین بیان کرد: سفر جمهور پر بار و با برکت بود و آورده خوبی برای استان ما داشت و با پیگیری استاندار امیدواریم این دستاوردها دیده شود.

وی گفت: آثار شهید مطهری همه مفید و ارزشمند هستند و هر معلمی اگر از آثار شهید تغذیه نکند حتما فقر علمی و دینی خواهد داشت. 

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: قزوین یک استان صنعتی و کشاورزی است و باید از همه کسانی که در تولید نقش دارند تشکر کنیم و هفته کارگر را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول