اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت‌ها روشن شده است

امام جمعه دهاقان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خود را در لایه‌ها و پرده‌هایی پوشانده اما با هدایت‌ها و رهبری‌های امامین انقلاب این لایه‌ها تک تک کنار زده شدند، گفت: پس از کنار زده شدن پرده‌های پنهان رژیم غاصب صهیونیستی، چهره واقعی دشمنان برای همه ملت‌ها روشن شده است.

چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت‌ها روشن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر دهاقان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم دهاقان نیز همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی خوبی انجام دادند.

ویبا بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خود را در لایه‌ها و پرده‌هایی پوشانده اما با هدایت‌ها و رهبری‌های امامین انقلاب این لایه‌ها تک تک کنار زده شدند، گفت: پس  از کنار زده شدن پرده‌های پنهان رژیم غاصب صهیونیستی، چهره واقعی دشمنان برای همه ملت‌ها روشن شده است.

رضوانی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: امیدواریم که دانش‌آموزان و سایر اقشار جامعه به نحو احسن از معلمان  قدردانی کنند و دولت نیز به وظایف خود در جهت حمایت از حق و حقوق فرهنگیان عزیز عمل کند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به روز کارگر و ضرورت ارج نهادن به زحمات این قشر زحمت‌کش گفت : امیدواریم مسؤولان به این قشر نیز توجه ویژه داشته باشند تا این عزیزان در زندگی خود به مشکل بر نخورند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول