اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه رودان:رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است

امام جمعه رودان گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با وجود همه جنایتهایش علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین زمین گیر شده و اضمحلال این رِژیم سفاک شمارش معکوس گرفته است .

امام جمعه رودان:رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: همانطور که در روایات متعدد آمده است  هر کجا که ظالمی ظلم میکند  باید با او دشمن بود.

دری ادامه داد: روز قدس دستاوردهای بزرگی همچون نجات قدس شریف از تنهایی بین المللی را در پی داشته است و با زنده نگه داشتن این روز به دنیا خواهیم فهماند که فلسطین همچنان ایستاده است.
امام جمعه رودان گفت: بیداری اسلامی دیگر دستاورد روز قدس است و همه کشورهای مسلمان فهمیدند که باید در میدان باشند.

دری افزود: اکنون ۱۳ میلیون جمعیت فلسطین بدنبال احیای کشور خود هستند.

وی ادامه داد: بزودی زود شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود و آن کشورهایی که با اسرائیل غاصب هم‌پیمان شدند که اتفاقا برخی از آنها عرب زبان اند آگاه باشند که در خون شهدای مظلوم فلسطین شریک اند. 

وی تصریح کرد: امروز شاهد آسیب پذیری رژیم صهیونسیتی در بخش های مختلف نظامی و فناوری هستیم و آنان با اقتصاد آشفته و عدم انسجام داخلی آنان ، اختلاف جناح های سیاسی و مهاجرت مردم شان بهم ریخته اند.

دری در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز بزرگ داشت مقام معلم گفت: مقام معلم نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همواره در احادیث و روایات تاکید شده است که آن کسانی که بدنبال ترویج علم هستند ارزش و جایگاه بالایی برخوردارند و علم است که به انسان ارزش می دهد.

وی گفت: احترام، تعظیم و تواضع در مقابل استاد آنچنان  اهمیت دارد که پیامبر اسلام فرموده اند احترام به استاد احترام به خداوند است.

دری افزود: جامعه باید قدر دان معلم باشد تا آنها انگیزه لازم را داشته باشند.

وی به روز شوراهای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: شوراهای نقش انکار ناپذیری در آبادانی شهرها و روستاها دارند.

دری با اشاره به فرا رسیدن فصل برداشت لیمو از مسوولان امر خواست برای ثبات قیمت این محصول مهم منطقه و دست رنج باغداران تلاشگر رودان برنامه ریزی صحیح و مناسبی را انجام دهند.

وی ثبات قیمت این محصول را موجب رونق اقتصادی و معیشتی برای اقشار مختلف مردم شهرستان دانست.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول