اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امت اسلامی نباید فریب توطئه‌های دشمن را بخورد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه هوشیاری و وحدت در ملت اسلامی اراده الهی است گفت: امروز امت اسلامی باید بیدار باشد و فریب توطئه‌های دشمن را نخورد.

امت اسلامی نباید فریب توطئه‌های دشمن را بخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی در مراسم راهپیمایی روز قدس در زاهدان اظهارداشت: از مردم سیستان وبلوچستان که با حضور گسترده در ماه مهمانی خدا در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه روز قدس روزی است که باید تمام قوا را بکار گرفته و مسلمانان را از انزوا خارج کنیم تصریح کرد: اولین نیت امام(ره) از تعیین روز قدس ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه روز قدس ندای امت اسلامی است که با وحدت در میدان حضور دارند اظهار داشت: قرآن کریم بارها تاکید کرده که دشمن اصلی ملت‌های مسلمان یهود است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در تعیین روز قدس امام(ره) می‌خواست بیداری و هوشیاری با تمسک به خدواند همیشه در میان امت‌ها باشد گفت: این ملت بیدارست، همه ملت‌ها بیدارن و برای مقابله با طرح‌های استکبار جهانی جبهه حق با تمام توان به میدان آمده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز امت اسلامی بیدار است تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان فلسطین بیدارند و ایمان در آنان تقویت شده و به میدان آمده‌اند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «در جمهوری اسلامی فلسطین مساله عقیدتی، دلی و ایمانی است»خاطرنشان کرد: هر ملتی با رژیم صهیونیستی مقابله کند ما پشت سر آن‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با تمام قوت از حرکت عظیم مردم فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: هر کجا در دنیا فریاد مظلومی باشد در کنار آنان هستیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول