اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رژیم جعلی صهیونیست مشروعیت ندارد/ عادی انگاری برخی کشورها با اسرائیل باعث رسوایی خودشان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیست مشروعیت ندارد، گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد فروپاشی اسرائیل از صفحه روزگار باشیم.

رژیم جعلی صهیونیست مشروعیت ندارد/ عادی انگاری برخی کشورها با اسرائیل باعث رسوایی خودشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در راهپیمایی بزرگ روز قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل مشروعیت ندارد امیدوارم هر چه زودتر شاهد فروپاشی این غده سرطانی از صفحه روزگار باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل در روز جهانی قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس انقلابی را در جهان اسلام به وجود آورد اگر ۴۰ سال گذشته را با الان مقایسه کنیم می‌بینیم که تمام انسان‌های منصف و آزاده جهان اکنون ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی می‌کنند و موجب تقویت مردم فلسطین بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ابراز کرد: حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند این پیام را به دنیا منتقل کند که رژیم جعلی صهیونیستی هیچ مشروعیتی ندارد و مردم در سراسر کشور امروز نشان دادند که به زودی شاهد فروپاشی این رژیم غاصب باشیم.

طاهری وجود مبارک شهید سلیمانی را یکی از عوامل انسجام مقاومت در منطقه خواند و اظهار کرد: قطعا یکی از عوامل انسجام‌محور مقاومت در منطقه حضور شهید سلیمانی بود که از او به عنوان شهید قدس یاد می‌کنند.

وی گفت: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت برجسته ضدتروریست و ضدرژیم صهیونیستی شناخته شده و قطعا خون این سردار بزرگ و شهدا در ریشه‌کنی این رژیم جعلی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان اظهار کرد: روسای کشورهایی که روابط عادی‌انگاری با اسرائیل برقرار کردند فقط خودشان را نزد ملت‌ها مخصوصا ملت خودشان منفور کردند.
وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر این افراد از خواب غفلت بیدار شوند و دست از حمایت‌های بی جا از اسرائیل بردارند و از این رسوایی خودشان را نجات دهند.
طاهری گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عمر رژیم صهیونیستی خیلی طولانی نخواهد بود و امیدوارم هرچه زودتر ریشه این رژیم خشکانده شود.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول