اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اسرائیل محکوم به نابودی است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: اسرائیل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی‌های کودک‌کش هم نمی‌تواند جلودار این اتفاق بزرگ باشد.

اسرائیل محکوم به نابودی است

عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: ۴۳ سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این ۴۳ سال عظمت اسلام واقعی را نمایان‌گر است.

وی ادامه داد: امروزه بقا و ایستادگی اسلام عزیز در وحدت ماست و وحدت مسلمانان مطمئنا به پیروزی‌های بزرگ ختم می‌شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی طلایه‌دار اسلام ناب محمدی است، ما در کشور و زمانی زندگی می‌کنیم که سیر تکاملی ظهور حضرت ولی عصر (عج) در حال تکمیل شدن است و روز قدس یکی از مهمترین این روزهاست.

شریعتی ادامه داد: امروز صدای مظلومیت مسلمانان جهان مخصوصا صدای مظلومیت مسلمانان عزیز فلسطینی شنیده می‌شود و مردمان مظلوم فلسطین چشم به ما دارند.

وی ادامه داد: اسرائیل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی‌های کودک‌کش هم نمی‌توانند جلودار این اتفاق بزرگ باشد و اسرائیل که نیل تا فرات را مطرح می‌کرد نابودی خود را در دست مسلمانان جهان احساس می‌کنند.

شریعتی‌کوهبنانی خاطرنشان کرد: امروز در جهان اسلام در جمعه آخر ماه رمضان شاهد حضور زنان و مردان، پیر و جوان حضور پیدا می‌کنند تا به جهانیان بگویند که ما در کنار فلسطین عزیز تا آزادی این کشور خواهیم ایستاد.

وی در پایان گفت: حاج‌قاسم سلیمانی شناسنامه تمام عیار ما ایرانی‌ها و خصوصا ما کرمانی‌هاست و خون‌بهای حاج‌قاسم عزیز آزادی قدس شریف است که به برکت خون شهدای عزیزمان خصوصا سیدالشهدای مقاومت این اتفاق به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول