اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دامغانی: حمایت از مردم مظلوم فلسطین هرگز تعطیل نمی‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین امری شرعی و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است که هرگز تعطیل نمی‌شود.

دامغانی: حمایت از مردم مظلوم فلسطین هرگز تعطیل نمی‌شود

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین چندین دهه با دست خالی مقابل اشغالگران صهیونیستی ایستاده و تا امروز نگذاشته‌اند اهداف آنها به طور کامل محقق شود.

وی بیان کرد: ملت آزادی‌خواه فلسطین، بیش از 70 سال با حمایت دولت‌های مستکبر غربی زیر بار ظلم و جور صهیونیست‌ها قرار دارند و تمام شعارهای حمایت از حقوق بشر که در جهان سر داده می‌شود، گویا در این نقطه از عالم معنایی برای مدعیان آن ندارد.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: مردم فلسطین زیر چکمه‌های سربازان متجاوز صهیونیستی قرار گرفتند و تعداد زیادی شهید و جانباز دادند ولی از آرمان خود دست نکشیدند.

دامغانی بیان کرد: حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین برای ما امری شرعی و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است که هرگز تعطیل نمی‌شود و مردم ایران نیز تا امروز به خوبی به این وظیفه عمل کرده‌اند.

دامغانی، مهم‌ترین وظیفه ما در دوران کنونی را حمایت از خون شهیدان راه قدس دانست و گفت: مردم امروز نشان دادند که همواره دشمنان قدس شریف را از دستیابی به اهداف ظالمانه خود مأیوس خواهند کرد.

وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های شهدای فلسطینی است و باید از این بصیرت و جهان‌بینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول